در اینجا نحوه برنده شدن یک شیر کن است

جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن 2023 به سرعت نزدیک می شود.

این جشنواره که از سال 1954 برگزار می شود، مدت هاست که از برتری خلاق جهانی دفاع کرده است. اما طی سال‌ها، جشنواره در امتداد ریویرای فرانسه به گردهمایی رهبران فکری جهانی در بازاریابی، تبلیغات، رسانه و فناوری تبدیل شده است. این مکانی است که معاملات بین برندها، آژانس ها، خریداران، پلتفرم ها، ارائه دهندگان فناوری و در سال های اخیر، سازندگان و تأثیرگذاران انجام می شود.

Adweek یک بار دیگر وجود خواهد داشت تا محتوا و زمینه را به هفته ارائه دهد. امسال، موضوع سریال ما در خارج از کشور در کن، پرونده تجاری برای خلاقیت خواهد بود. در مورد آنچه که ما برنامه ریزی کرده ایم بیشتر بیاموزید.

اما همه چیز با تجلیل از بهترین ها در کارهای خلاقانه شروع می شود و به پایان می رسد. در اینجا طعم برنده شدن یک شیر کن را از پوشش Adweek از آخرین نمایش جوایز شب در چند سال گذشته مشاهده می کنید.