چگونه برندها با Eos و NBA موفقیت رسانه های اجتماعی را به ارمغان می آورند

ویروسی شدن در دنیای پر اشباع شدن کمپین رسانه های اجتماعی و گستره توجه زودگذر به چه معناست؟

سویونگ کانگ، مدیر ارشد اجرایی برند Eos محصولات زیبایی متمرکز ژنرال Z، و اشلی آتول، مدیر محتوای اجتماعی در انجمن ملی بسکتبال، در هفته رسانه اجتماعی به Adweek پیوستند تا بهترین نمونه های بازاریابی رسانه های اجتماعی ویروسی خود را بازتاب دهند و آنچه را که باعث موفقیت آنها شده است، بررسی کنند. .

شکستن دریایی از سر و صدا

در دوره‌ای که کمپین‌های بی‌شماری برای جلب توجه رقابت می‌کنند، کانگ و آتول بر اهمیت داشتن یک پیام قوی و ملموس که با مخاطبان هدف طنین‌انداز می‌شود، تأکید کردند – کاری که انجام آن به طور فزاینده‌ای چالش‌برانگیز می‌شود.

کانگ گفت: “شما باید خیلی سخت کار کنید تا بتوانید به نتیجه برسید.” ما نمی‌توانیم محتوایی را که توجه مردم را جلب نمی‌کند و ریشه در بینش واقعی انسانی ندارد، کاهش دهیم.»

در یک چشم‌انداز دیجیتالی بی‌نظیر، جایی که برند پشت سر هم بی‌وقفه برای جلب توجه مصرف‌کننده رقابت می‌کند، کانگ گفت که گاهی اوقات برندها باید مایل باشند که قدمی خارج از چارچوب بردارند و غیرمنتظره‌ها را در آغوش بگیرند، همانطور که در ویروس Eos با عنوان «Bless Your F*ing Cooch» نشان داده شده است. پویش.

@killljoyy پاسخ به @_notbrooke_ ♬ صدای اصلی – killjoy

«آن کمپین ارزش صحبت کردن با مخاطبان خود را به ما آموخت، مثل اینکه شما یکی از آنها هستید – با استفاده از صحبت های واقعی و آموزشی و مفید و ریشه در چیزهایی که مارک های دیگر درباره آن صحبت نمی کنند. به این ترتیب بود که توانستیم به این سطح از ارتباط، اساساً با یک کرم موبر دست پیدا کنیم.» او توضیح داد.

از محوطه تا کلیک

به گفته Atwell، رسانه‌های اجتماعی وقتی صحبت از ایجاد پیوند برنده بین هواداران و تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه‌شان می‌شود، MVP هستند.

او گفت: “ما یک جامعه بسیار پر جنب و جوش از طرفداران NBA در سراسر رسانه های اجتماعی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.” تعامل بیش از هر زمان دیگری مهم است و ما می بینیم که محتوای ما توسط طرفداران بیشتری مصرف می شود. رسانه‌های اجتماعی به ما امکان دسترسی به بازیکنان و سرگرمی‌ها را می‌دهند، زیرا می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن با طرفداران خود درگیر شوند.»