تکامل بازاریابی خلاق با بنجامین اسمیت

در دهه 80، ما ورزشکاران فوق ستاره داشتیم، دهه 90 برای ما سوپر مدل ها به ارمغان آورد، و بازیگران و افراد مشهور در دهه 2000 تسلط داشتند. اما در عصر حاضر، نسل جدیدی از پیشگامان وجود دارد – خالقان.

امروز در پادکست به ما ملحق می‌شود، بنجامین اسمیت، مدیر خلاق اجرایی Mayda Creative Co. اسمیت با سابقه‌ای در تولید کمپین‌های بازاریابی بسیار موفق برای بزرگ‌هایی مانند Google، NFL و Radiohead، یک مغز متفکر خلاق است.

ما با هم به دنیای استراتژی و تولید خلاق می پردازیم. و کشف سس مخفی پشت یک کمپین قاتل. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه فرهنگ بر انتخاب بازیگران و داستان سرایی تأثیر گذاشته است، چگونه می توان با Gen Z به روشی معنادار و معتبر ارتباط برقرار کرد و چرا کمال می تواند فلج را به تصویر بکشد.