Jack in the Box با مشارکت Weedmaps مسیری را می‌سوزاند

جک در جعبه هرگز در مورد پیوندهایش با فرهنگ حشیش، از مانچی میلز و وکی بیکی هش گرفته تا همکاری گذشته اش با پلتفرم رسانه دیجیتال اسنوپ داگ، مری جین، ظریف نبوده است.

زنجیره ای مستقر در کالیفرنیای جنوبی همچنین در اواسط دهه 2000 یک تبلیغ بدنام پخش کرد که در آن یک شخص به وضوح سنگسار شده بود که به دلیل بلاتکلیفی در مسیر رانندگی مانع شده بود. جک، همنام عاقلانه این برند، در نقش یک داشبورد پرحرف که حرف می زد، همبازی بود و به او پیشنهاد داد 30 تاکو سفارش دهد.

این رستوران فست فود قصد دارد تا از طریق اولین همکاری صنعتی با Weedmaps، برای علف های هرز عجیب و غریب آینده که در 20 آوریل است، بیشتر به دنیای حشیش بپردازد.

Jack in the Box ویترین فروشگاهی را در Weedmaps راه‌اندازی کرده است که این آخر هفته پخش می‌شود و از بازگشت میلک شیک محبوب Pineapple Express و افزودن نوشیدنی Red Bull با آناناس استفاده می‌کند.

با انجام این کار، فست فود اولین برند غذایی می شود که در سایت محبوبی که در آن کانافن ها برای تحقیق درباره گونه های علف های هرز، مکان یابی داروخانه ها و راه اندازی تحویل، اقدام به خرید رسانه ای می کند.

رایان اوستروم، مدیر ارشد اجرایی Jack in the Box، به Adweek گفت: «بعضی از برندها با اجرای سبک‌تر انگشتان پای خود را به 4/20 فرو می‌برند – چیزی با چشمک و تکان دادن سر. ما می‌خواهیم در آن سهمی داشته باشیم و فرصتی برای رستوران‌های با خدمات سریع داشته باشیم.»

اوستروم گفت که شناخت مخاطبان هدف کلیدی است، همانطور که با ادامه قانونی شدن حشیش در سراسر کشور، گوش دادن به احساسات عمومی نیز ضروری است.

اوستروم گفت: «ما درک می کنیم که از نظر فرهنگی در ایالت های مختلف و در سراسر کشور چه می گذرد، و تحقیقات زیادی با مهمانان خود انجام داده ایم. “برای یک بخش خاص، 4/20 تعطیلات مهمی است و از نظر تاریخی ما آنجا بوده ایم.”

تخریب کلیشه ها

به گفته Randa McMinn مدیر عامل این پلتفرم، اتحاد با یک برند اصلی گام دیگری به سوی عادی سازی Weedmaps است.

تصویر
خرید رسانه ای Jack in the Box در Weedmaps شامل صفحه فرود و تبلیغات بنری است.

مک مین به Adweek گفت: «دیدن برندهای خانگی مانند Jack in the Box از پتانسیل آن نشان می‌دهد که چگونه کلیشه‌های منفی در مورد حشیش تکامل یافته است. “ما امیدواریم که این رویکرد پیشگام، راه رو به جلو را برای سایر مارک های محبوب ترسیم کند تا بازار رو به رشد مصرف کننده شاهدانه را به طور موثر درگیر کنند.”

مارک‌های غیر حشیش در گذشته در Weedmaps ظاهر شده‌اند، با خریدهای تبلیغاتی کوچک‌تر. معامله Jack in the Box شامل صفحه فرود و بنرهای تبلیغاتی است که طبق گزارش ها گسترده ترین قرارگیری از یک برند خارج از اکوسیستم علف های هرز است.