Adweek مفتخر است که کلاس 2023 خود را از برگزیدگان برند نابغه اعلام کند. برای نزدیک به سه دهه، جایزه نابغه برند به عنوان بالاترین افتخار دنیای بازاریابی برای پویاترین و نتیجهگراترین سازندگان برند شناخته شده است.
هر سال، گروهی از ویراستاران ارشد Adweek گرد هم می آیند تا مطالب ارسالی داخلی و خارجی را بررسی کنند تا خلاقانه ترین، چشمگیرترین و موفق ترین نمونه های بازاریابی در سال گذشته را شناسایی کنند. آنتونیو لوسیو، عضو هیئت مدیره Adweek، که یکی از اعضای تالار مشاهیر تبلیغات و تالار مشاهیر بازاریابی است، به عنوان مشاور فرآیند انتخاب بود.
در اینجا 11 برگزیده برند نابغه آمده است:
- ویکرانت باترا، مدیر ارشد بازاریابی جهانی HP
- کریس کاپوسلا، EVP و مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت
- پاتریشیا کورسی، مدیر ارشد بازاریابی، دیجیتال و اطلاعات، بایر
- کارلا حسن، مدیر بازاریابی جی پی مورگان چیس
- رامون جونز، EVP و مدیر ارشد بازاریابی، در سراسر کشور
- سویونگ کانگ، مدیر ارشد بازاریابی، eos
- آندریا مالارد، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات جهانی، Pinterest
- شانون رایان، رئیس بخش بازاریابی، دیزنی جنرال اینترتینمنت
- میشل سنت ژاک، مدیر ارشد بازرگانی، مولسون کورز
- کوین وارن، EVP و مدیر ارشد بازاریابی و مشتری، UPS
- ویلیام وایت، مدیر ارشد بازاریابی والمارت
جایزه الهامبخشترین برند مأموریتمحور، چیزی که ما آن را جایزه هدف برند مینامیم، به کمپین علیه زندگی بدبختانه (CALM) به دلیل کار نجاتبخش پیشگیری از خودکشی تعلق میگیرد.
Adweek همچنین مفتخر است که اولین برنده جایزه Lifteime Achievement را اعلام کند که طی یک ناهار ویژه جوایز در جشنواره بینالمللی خلاقیت شیرهای کن در روز سهشنبه، 20 ژوئن، معرفی خواهد شد.
به کلاس Brand Genius در سال 2023 تبریک میگوییم!