برندها می توانند موانع را بشکنند و به سازندگان AAPI قدرت دهند

اگرچه آسیایی‌آمریکایی‌ها بخش قابل‌توجهی از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، هنوز فضای زیادی برای پیشرفت از نظر ایجاد یک اقتصاد خالق فراگیرتر و متنوع‌تر وجود دارد. متأسفانه، آسیایی‌های آمریکایی اغلب در رسانه‌ها و صنایع تبلیغاتی نادیده گرفته می‌شوند و کمتر از آن‌ها نمایندگی می‌شوند، در نتیجه تنها 3 درصد از آسیایی‌ها در تبلیغاتی که می‌بینند احساس می‌کنند به اندازه کافی نشان داده می‌شوند. به‌عنوان یک بنیان‌گذار بازاریابی آسیایی-آمریکایی، هنگام کار با برندهایی که قبلاً از تصمیمات مغرضانه‌ای که می‌گرفتند بی‌اطلاع بودند، از نزدیک شاهد نبود فرصت‌ها بودم.

مطالعه اخیری که توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام شد نشان داد که بازیگران آسیایی تنها 4.5 درصد از نقش‌های گوینده در فیلم‌های دهه گذشته را به خود اختصاص داده‌اند و آسیایی‌آمریکایی‌ها تنها 3.4 درصد از کل سریال‌های پخش‌شده سریال‌های پخش‌شده در طول فصل تلویزیونی 2020-21 را تشکیل می‌دهند. با توجه به اهمیت فزاینده اقتصاد سازندگان، که در آن پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد محتوا و ارتقای برند بسیار مهم هستند، این عدم حضور به‌ویژه نگران‌کننده است.

با این حال، این یک فرصت قابل توجه برای برندهایی است که می خواهند کمپین های متنوعی ایجاد کنند و صدای سازندگان آسیایی را تقویت کنند.

به دنبال سازندگانی باشید که به جامعه قدرت می بخشند

حمایت از تنوع نه تنها کار درستی است، بلکه بازتابی از اخلاق تجاری خوب است. بر اساس مطالعه اخیر نیلسن، 85 درصد از مصرف کنندگان آسیایی آمریکایی معتقدند که شرکت ها باید از مسائل اجتماعی که برای آنها مهم است حمایت کنند و 72 درصد احتمال بیشتری دارد که از شرکت های متعهد به ترویج تنوع حمایت کنند.

برای ایجاد کمپین هایی که تنوع و نمایندگی عادلانه را جشن می گیرند، برندها باید به طور فعال با سازندگان همکاری کنند. این شامل جستجوی فعالانه صداها و دیدگاه‌های مختلف و توانمندسازی سازندگان برای گفتن واقعی داستان‌های خود است. برندها همچنین باید تمایل داشته باشند که در گفتگوهای صادقانه و باز در مورد نمایندگی و برابری شرکت کنند و همچنین گام های مشخصی برای رفع هرگونه شکاف در استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود بردارند.

گاهی اوقات، تأثیرگذارترین برندها و قوی‌ترین صداها از خود سازندگان می‌آیند، مانند دیپیکا موتیالا. موتیالا با پرداختن به فقدان نمایندگی و تنوع، تأثیر قابل توجهی بر جامعه آسیایی آمریکایی، به ویژه در صنعت زیبایی گذاشته است. او به عنوان یک زن هندی آمریکایی، LiveTinted را تأسیس کرد، یک برند زیبایی که به رنگ های مختلف پوست پاسخ می دهد و جامعه ای از فراگیری را تقویت می کند.