بازاریابان در برنامه کلون توییتر متا کم گرم هستند

سه نفر از مدیران صنعت به Adweek گفتند که واکنش بازاریاب به متا که ظاهراً در تابستان امسال برنامه کلون توئیتر غیرمتمرکز خود را ساخته است، ضعیف است. این بیشتر به دلیل سؤالاتی است که در مورد نحوه مدیریت داده ها، پذیرش و کسب درآمد توسط پلتفرم مطرح می شود.

گزارش شده است که متا در حال کار بر روی یک اپلیکیشن مبتنی بر متن است که با توییتر رقابت می کند، توییتر که از سال گذشته که ایلان ماسک مسئولیت آن را برعهده گرفت، سهم عادلانه ای از مصیبت های خود را داشته است.

اپلیکیشن متا با کد P92 یا بارسلونا تا حدی با اینستاگرام ادغام خواهد شد. متا در حال حاضر به دنبال شرکای آژانس برای نزدیک شدن به افراد مشهور، ستارگان برجسته و اینفلوئنسرهای بزرگ است تا دسترسی زودهنگام به پلتفرم را در اسرع وقت این هفته ارائه دهد، طبق ایمیل داخلی ارسال شده توسط آژانس استعدادیابی که با افراد مشهور و اینفلوئنسرهای فهرست A کار می کند. توسط Adweek دیده شده است.

در این ایمیل آمده است که این یک مشارکت پولی با آژانس نخواهد بود. Adweek دریافته است که متا تماس مستقیمی با افراد مشهور یا نمایندگان آنها دارد تا آنها را به عنوان اولین کاربران این برنامه ترغیب کند.

Avi Ben-Zvi، معاون اجتماعی پولی در Tinuiti می‌گوید: «من با خوشحالی و هیجان از اخبار فوری نمی‌پرم. “چیزهای زیادی وجود دارد که باید اتفاق بیفتد، مانند پذیرش کاربر، قبل از اینکه از منظر تبلیغاتی واقعاً جدی شود.”

متا درخواستی برای اظهار نظر نداده است.

اپلیکیشن قاتل توییتر متا در زمانی عرضه می‌شود که آینده توییتر هنوز مشکوک است، اما پس از اینکه رهبر تبلیغات، لیندا یاکارینو در اوایل ماه جاری به عنوان مدیرعامل معرفی شد، کمی امیدوارتر است. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان توییتر به دلیل نگرانی‌های ایمنی نام تجاری از پلتفرم فرار کردند. در همین حال، یک مطالعه اخیر توسط مرکز تحقیقاتی Pew نشان داد که 60 درصد از کاربران این پلتفرم در سال گذشته از این برنامه فاصله گرفته‌اند، در حالی که اپلیکیشن‌های دیگری مانند Mastodon و BlueSky تلاش کرده‌اند این مخاطبان را جذب کنند.

آنچه ما می دانیم است که مردم هندل و تایید اینستاگرام خود را حفظ خواهند کرد، در حالی که فالوورهای آنها اعلانی برای دنبال کردن آنها در پلتفرم نامشخصی دریافت خواهند کرد. به گفته لیا هابرمن، نویسنده خبرنامه رسانه های اجتماعی ICYMI، که جزئیات فاش شده در مورد این برنامه را به اشتراک گذاشته است، برنامه مبتنی بر متن متا با رقیب توییتر Mastodon قابل اجرا خواهد بود و افراد می توانند لینک ها، عکس ها و ویدیوها را تا پنج دقیقه به مدت پنج دقیقه پیوست کنند.