این مجموعه کتاب راهنمای نوزادان برای خودکفایی است

ایالات متحده یکی از تنها کشورهای جهان است که سیاست مرخصی با حقوق ملی ندارد و از هر 4 زن آمریکایی 1 نفر باید ظرف دو هفته پس از زایمان به سر کار بازگردد. با توجه به اینکه بسیاری از والدین نمی توانند زمان زیادی را برای بزرگ کردن نوزادان خود صرف کنند، این امر مستلزم یک دوره تصادفی در استقلال نوزادان است.

با مشارکت Glamour و آژانس خلاق Mother Los Angeles، یک سازمان غیرانتفاعی مرخصی با حقوق برای همه می‌خواهد فقدان سیاست‌های مرخصی با حقوق را غیرعادی کند و تأثیر آن را بر خانواده‌ها برجسته کند. یک کمپین طنز با نام «عزیزم با هم جمع کن»، مجموعه‌ای از کتاب‌های حرکتی را ارائه می‌کند که به نوزادان می‌آموزد که چگونه وقتی والدینشان سر ساعت هستند زنده بمانند.

این خلاق با ارائه دستورالعمل هایی به نوزادان در مورد تامین مالی پوشک، آب جوشاندن شیر خشک و وسایل ضد کودک، این سوال را مطرح می کند که آیا انتظار خودکفایی از نوزاد تازه متولد شده کمتر از وادار کردن مراقبین آنها برای بازگشت فوری به کار است؟

این کمپین آگاهی عمومی در لباس مبدل در سراسر Glamour.com و رسانه های اجتماعی توسط افراد سرگرم کننده، از جمله بازیگر زن جنا دوان و مجری تلویزیون کارامو براون خوانده می شود. این مجموعه کتاب، که در نمایشگرهای دیجیتالی نیز در دسترس خواهد بود و در تصاحب میدان تایمز ارائه می‌شود، مشتریان را تشویق می‌کند تا طوماری را در getyourshittogetherbaby.com امضا کنند و برای سیاست مرخصی با حقوق فدرال تجمع کنند.

ناتاشا پرلمن، سردبیر اجرایی Glamour در بیانیه‌ای گفت: «والدین و خانواده‌های شاغل در آمریکا نباید این وضعیت وحشتناک موجود را بپذیرند، و ما امیدواریم که این کمپین به یک گفتگوی ملی دامن بزند که صاحبان قدرت دیگر نمی‌توانند نادیده بگیرند.»

“عزیزم” با سی امین سالگرد قانون مرخصی پزشکی و خانوادگی مصادف است که مستلزم دریافت مرخصی بدون حقوق و بدون حقوق کارمندان است. Glamour قبلاً با مرخصی با حقوق برای همه در “28 روز از زندگی زنان پس از زایمان” شریک شد که هشت مادر جدید را با انتظارات کارفرمایان مختلف معرفی کرد.