این شرکت انرژی از تروپ های بازاریابی زیبایی در تبلیغ با بازی کارا دلوین استفاده می کند

پل مورل، مدیر کمپین برند Vattenfall، گفت: «ما باید به یافتن راه‌های جدید برای دستیابی به مخاطبان مختلف و ارتباط با آن‌ها ادامه دهیم تا پیشرفت‌های حاصل از زندگی بدون فسیل را نشان دهیم. ما وارد دنیای زیبایی نمی‌شویم، اما این یک راه جدید برای ارسال پیام به روشی غیرمنتظره است.»

وام:

مشتری: Vattenfall
مدیر برند: پاکو لیبراند
مدیر ارتباطات برند: کارولینا پوزولینی
مدیر کمپین برند: پل مورل
کشور برند برتر هلند: رنه مک فادین
مدیر فعال سازی برند: آندرین نوردبی
کشور برند برتر آلمان: Anne-Katrin Reinecke
مدیر برند: جولیا کلاوش
کشور برند پیشرو سوئد: Åsa Rolke
مدیر برند موقعیت یابی نوردیک: Sanna Wennerstrand
مدیر رسانه برند: الا هلندر-جلیل
مدیر رسانه برند: آنلی هولم
مدیر بینش برند: Sven Bergvall
مدیران رسانه های اجتماعی: جوست تادما، فردریک برگ، رولاند مرکل
معاون روابط رسانه ای: مارکوس فریبرگ
آژانس خلاق: Nord DDB