اسنپ ​​ویژگی های واقعیت افزوده را برای رویدادها، فروشگاه ها نشان می دهد

در اجلاس Snap Partner Summit 2023، این پلتفرم اجتماعی ویژگی‌های واقعیت افزوده جدیدی را که از طریق مجموعه فناوری AR Enterprise Services (ARES) به Snapchat می‌آیند، نشان داد.

به عنوان بخشی از همکاری چند ساله اسنپ با مروج کنسرت Live Nation، این شرکت تجربیات AR را به 16 جشنواره موسیقی در سراسر جهان از جمله Lollapalooza در شیکاگو و Governors Ball در نیویورک ارائه خواهد کرد.

قطب‌نمای واقعیت افزوده و فناوری نقشه سه‌بعدی اسنپ برای شرکت‌کنندگان در جشنواره در دسترس خواهد بود، آنها همچنین به لنزهای AR سفارشی دسترسی خواهند داشت که می‌توانند در اسنپ‌ها در برنامه اسنپ چت استفاده شوند.

از طریق ادغام با شرکت تجسم رویدادهای زنده Disguise، فناوری Snap AR همچنین به تعدادی از مکان‌ها و تورها منتقل می‌شود و به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا محتوای AR را از طریق دوربین Snapchat ببینند که می‌تواند با تصاویر روی صحنه تعامل داشته باشد.

اسنپ ​​همچنین با DJ Kygo برای ایجاد تجربیات واقعیت افزوده برای برخی از کنسرت های تابستانی امسال خود همکاری خواهد کرد.

برای مشاغل، اسنپ آینه های AR را به مجموعه فناوری ARES خود اضافه کرد. آینه‌های واقعیت افزوده به کسب‌وکارها امکان می‌دهد ویژگی‌های واقعیت افزوده را به فروشگاه‌ها و رویدادهای فیزیکی خود بیاورند تا مشتریان و مهمانان بتوانند محصولات را به‌طور مجازی امتحان کنند، درباره اقلام و موارد دیگر بیشتر بیاموزند. این فناوری قبلاً توسط برندهایی مانند نایک در فروشگاه استفاده شده است.

GIF ویژگی AR Mirror موجود در فروشگاه‌های منتخب Men's Wearhouse را نشان می‌دهد

علاوه بر این، فناوری AR Mirror اسنپ در مکان‌های منتخب Wearhouse مردان به موقع برای فصل جشن معرفی می‌شود و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید، لباس و لوازم جانبی را به صورت مجازی امتحان کنند.

جان تیگه، رئیس Tailored Brands که صاحب لباس مردانه است، گفت: «در Men’s Wearhouse، ما به مشتریان خود برای مهم ترین لحظات زندگی آنها لباس می پوشیم. «ما مفتخریم که مشارکت‌های دیجیتالی و نوآوری‌های فروشگاهی را راه‌اندازی می‌کنیم که به طور خاص برای دانش‌آموزان دبیرستانی برای خرید و آماده شدن برای جشن برگزار می‌شود. ما هیجان‌زده هستیم که به مشتریان جوان‌تر تجربیاتی را در فروشگاه و آنلاین ارائه دهیم تا تجربه خرید را آسان‌تر کنیم.»