چگونه یک ماشین تعقیب و گریز رایان گاسلینگ در جاه طلبی های تگ هویر قرار می گیرد

فردریک آرنو، مدیر اجرایی Tag Heuer، قصد دارد برند ساعت های لوکس را به یک شرکت 1 میلیارد دلاری تبدیل کند. و با آخرین کمپین تبلیغاتی چند میلیون دلاری خود با حضور سفیر برند رایان گاسلینگ، در حال حاضر ذهنیت یک برند میلیارد دلاری را دارد.

شرکت سوئیسی متعلق به LVMH، که در سال 1860 توسط ادوارد هویر تأسیس شد، از تابستان 2020 تحت هدایت آرنو بوده است. او این برند را “تداخلی” بین تاریخ ساعت سازی، طراحی نمادین و نوآوری می داند، در حالی که منعکس کننده سرعت است. ورزش هایی مانند اتومبیل رانی، تنیس و گلف.

آرنو به Adweek گفت: «ما یکی از اولین برندهایی بودیم که واقعاً به برندسازی، فراتر از ساعت سازی اهمیت می‌دادیم. و با ارزش‌های بسیار قوی در مورد مفهوم عملکرد ورزش‌ها، اما نه هیچ‌گونه ورزشی – آنهایی مانند سرعت، مسابقه و مفهوم زمان‌بندی، زیرا ما در کرونومتر پیشتاز بودیم، و کرنوگراف زمان هنوز چیزی است که بسیار اصلی و مهم است. به ما.”

در کمپین پر اکشن جدید، رایان گاسلینگ، بازیگر La La Land، تحت تعقیب قرار می گیرد، زیرا حاضر نیست ساعت Tag Heuer را که سر صحنه فیلمبرداری به تن کرده بود، پس بدهد. تعقیب و گریز ماشین چند وسیله نقلیه با سرعت بالا آغاز می شود.

این تبلیغ برای جشن گرفتن شصتمین سالگرد تولید محصولات تگ هوئر کاررا، با فیلم 5 دقیقه‌ای با چندین تخم‌مرغ عید پاک که به میراث این برند اشاره دارد، ایجاد شد. آنها شامل هتلی می‌شوند که در ابتدا به نام لئوناردا، خالق کاررا و مدیرعامل بانفوذ، همسر جک هویر، نامگذاری شد.

این فیلم کاملاً خودآگاه که توسط DD Paris ساخته شده است، همه چیز در مورد سرعت است و وسایل نقلیه مختلفی را نشان می دهد که توسط استاد اسباب بازی رانده می شوند که سعی می کنند به گاسلینگ برسد، زیرا او قصد دارد از دارایی ارزشمند خود فرار کند. نوشته آن هوشمندانه و آگاهانه است، اما همچنین تبلیغی پر از جذابیت است تا خودپسندی بالقوه.

و در حالی که از هر نظر یک برند لوکس است، آرنو تگ هویر را “قابل دسترس برای همه” می‌داند، که فیلم تلاش می‌کند آن را منتقل کند.

ما شاهد یک رشد پویا و قوی در تمام بازارهای کلیدی جهان و تمایل روزافزون برای ساعت‌هایمان هستیم.

فردریک آرنو، مدیر عامل، تگ هویر