کلیولند کاوالیرز AR را برای طرفداران در طول پلی آف NBA به ارمغان می آورد

واقعیت افزوده به لطف همکاری میان کلیولند کاوالیرز و پلتفرم تعامل هواداران ARound به پلی آف NBA می آید.

با این همکاری، طرفداران کلیولند کاوالیرز می‌توانند در طول بازی‌های خانگی و مهمانی‌های تماشای بازی‌های خارج از خانه در سراسر پلی‌آف NBA به یک تجربه واقعیت افزوده مشترک به نام «Cavs ARcade» دسترسی داشته باشند.

تجربه Cavs ARcade به طرفداران این امکان را می دهد که به صورت دیجیتالی با زمین بسکتبال در Rocket Mortgage FieldHouse تعامل داشته باشند، یک نسخه AR از طلسم های Sir CC و Moondog را مشاهده کنند و بازی هایی مانند مسابقه AR Chain-shot را انجام دهند، که به مردم این شانس را می دهد که پیراهن های Cavs را برنده شوند. کالاهای امضا شده و جوایز دیگر.

کلیولند کاوالیرز AR را برای طرفداران در طول پلی آف NBA به ارمغان می آورد

تجربه Cavs ARcade را می توان از طریق برنامه موبایل ARound Stadium که برای دانلود رایگان در دستگاه های iOS و Android در دسترس است، به صورت رایگان در دسترس قرار داد.

براندون جیروسک، معاون دیجیتال کلیولند کاوالیرز، گفت: «از بازی در زمین، تا انرژی در فیلد هاوس و سراسر کلیولند، همه چیز در پلی آف NBA تقویت می شود. ما می‌دانستیم که باید تجربه طرفداران خود را نیز به سطح دیگری ببریم، و نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که با ARound متحد شویم تا به ما در انجام این کار با Cavs ARcade کمک کنیم. نوآوری هسته اصلی شخصیت ما است و این آخرین نمونه از چگونگی تلاش ما برای کشف راه‌های جدید برای تعامل با طرفداران و افزایش تعامل آنها با تیم است.

با راه اندازی Cavs ARcade، فناوری AR ARound اکنون برای طرفداران در سه لیگ ورزشی در دسترس است: MLB، NFL، و NBA. ARound تجربیات AR را با دوقلوهای مینه سوتا و لس آنجلس رامز در سال 2022 و با کانزاس سیتی رویالز در اوایل سال 2023 راه اندازی کرد.

جاش بیتی، موسس و مدیرعامل ARound، گفت: «ما شاهد اشتهای فزاینده ای از سوی تیم های ورزشی برای درگیر نگه داشتن طرفداران فعلی و جذب مخاطبان جدید و جوان هستیم که به راحتی ARound را به طور طبیعی ادغام و اکشن بازی را تکمیل می کنند. . تا کنون، طرفداران بسیار مثبت به این تجربیات تعاملی واکنش نشان داده اند، با زمان های تعامل فراتر از انتظارات ما. به عنوان اولین تیم NBA که AR مشترک را معرفی می کند، Cavs در حال باز کردن یک زمین بازی کاملاً جدید برای بیش از 19000 هوادار خود در Rocket Mortgage FieldHouse هستند تا احساس نزدیکی به بازی، بازیکنان و انرژی محل برگزاری کنند، به ویژه در این بازگشت قابل توجه Cavs به پلی آف.”