وقتی صحبت از غذا خوردن در حرکت می شود، بسیاری از ما فست فودهایی را انتخاب می کنیم که همیشه سالم ترین نیستند. ما این کار را نمیکنیم زیرا عاشق همبرگر و سیبزمینی سرخکرده هستیم، بیشتر به این دلیل است که گزینههای سالمتر یا در راه هستند یا خیلی طول میکشند.
امروزه، چندین گزینه فست فود سالمتر وجود دارد، از جمله زنجیره کاسهای Sweetgreen.
اولین Sweetgreen با هدف ایجاد کسب و کاری که در آن کیفیت و راحتی دست به دست هم داده بودند، در 1 آگوست 2007 در واشنگتن دی سی با چشم اندازی از تجدیدنظر در فست فود افتتاح شد.
در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، سردبیر و مجری دیجیتال Adweek با یکی از بنیانگذاران و مدیر برند Nate Ru می نشیند تا درباره ایجاد Sweetgreen درست پس از فارغ التحصیلی از کالج و چگونگی تأثیر این شرکت بر جوامع اطراف رستوران هایش صحبت کنند.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.