برایان کاکس از Succession بیش از حد مستقیم برای DirecTV صحبت می کند

برایان کاکس برایان کاکس هیچ وقت توالی طولانی برای اجرای کنسرت های جدید نیست.

اگرچه ممکن است برخی از طرفداران سریال جانشینی Cox’s HBO هنوز از تحولات تکان دهنده فصل 4، قسمت 3 درگیر باشند، اما این بازیگر فرصتی برای پرداختن به جزئیات داستان ندارد. او اکنون مشغول انتقال شخصیت لوگان روی خود به عنوان یک “سخنگوی بیش از حد مستقیم” برای کمپین جدید DirecTV است که این شرکت اخیراً در یک پست وبلاگی آن را اعلام کرد.

این کمپین از TBWA\Chiat\Day LA قرار است وعده DirecTV را در مورد “سرگرمی بدون مصالحه” تقویت کند. نقاط جدید نشان می‌دهد که کاکس اخبار صریح را به بینندگان تلویزیون ارائه می‌کند، زیرا مشکلات رایج مشتری در کابل را در حین تبلیغ پیشنهادات ورزشی DirecTV، رتبه رضایت مشتری از ASCI و قابلیت اطمینان سیگنال آن برجسته می‌کند.

“تو داری تلویزیون رو اشتباه میکنی!” کاکس در یک آگهی جدید 30 ثانیه‌ای فریاد می‌کشد، قبل از اینکه چیزها را با ناراحتی از روی میز پرت کند.

در یک نقطه 15 ثانیه ای دیگر، کاکس هشدار می دهد که نداشتن DirecTV می تواند منجر به موقعیت های ناراحت کننده شود.

کاکس به حضار اطلاع می دهد: «DirecTV در ورزش پیشرو است، اما جف DirectTV ندارد، بنابراین او در خانه همسایه عجیب و غریب خود بیسبال تماشا می کند.

علاوه بر پیشنهادات معمول شرکت، این کمپین همچنین به در دسترس بودن دستگاه متصل بی سیم Gemini در سراسر کشور که برنامه های محبوب و برنامه نویسی زنده را ترکیب می کند، توجه خواهد کرد.

به گفته این شرکت، Gemini به مشتریان اجازه می دهد تا 4K را در برنامه های کاربردی خود تماشا کنند و یک کنترل از راه دور صوتی گوگل یکپارچه برای برنامه های جستجو ارائه می دهد و در عین حال نیاز به جابجایی بین ورودی های تلویزیون را از بین می برد.