پیتر مک گینس، مدیر عامل شرکت غذاهای غیرممکن، لزلی سیمز را در سال 2022 پس از ایفای نقش در آژانس و فضای مشاوره، به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و خلاق معرفی کرد.
اکنون، سیمز در اولین پادکست خود از زمان شروع به کار در Impossible، به این موضوع می پردازد که چگونه بازاریابی شرکت را با خلاقیت جلب توجه القا می کند تا نظر مردم را در مورد جایگزین های گوشت تغییر دهد.
در جدیدترین کمپین خود، این برند با Deloitte Digital همکاری کرد تا در مورد جذب ردپای کربن شما سر و صدایی ایجاد کند. سیمز گفت: «این یک روز عالی برای ما برای جشن گرفتن است، زیرا میتوانیم به درستی بگوییم که تمام وجود ما برای این سیاره است.
برای شنیدن بیشتر در مورد آخرین کمپین Impossible، نقش جدید سیمز، و اینکه چرا خلاقیت استراتژی کسب و کار برای به دست آوردن نتایج است، به این قسمت گوش دهید.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید و در پادکست اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.