به مدت 70 سال در این کشور، تجارت تلویزیون با اندازه گیری هدایت می شود که تقریباً منحصراً توسط نیلسن ارائه شده است. برای دههها، برنامههای تلویزیونی، شبکهها، مشاغل و برندها بر اساس توانایی یک شرکت برای سنجش میزان بینندگان و فعالیتهای اقتصادی ناشی از آن شایستگی اصلی افزایش و کاهش یافتند.
از دست نده کسب و کار بازاریابی پادکست شامل مدیران پیشرو c-suite که بینش هایی را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی، مالی، فناوری، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنید.