نیویورک تایمز از اپلیکیشن صوتی مستقل خود رونمایی کرد

نیویورک تایمز روز چهارشنبه برنامه صوتی مورد انتظار خود را منتشر کرد، محصولی جاه طلبانه که سرنوشت آن می تواند بر آینده روزنامه نگاری صوتی تأثیر بگذارد و راه اندازی آن نشان دهنده اولین برنامه مستقلی است که ناشر از زمان برنامه آشپزی نه سال پیش عرضه کرده است.

پلتفرم جدید که New York Times Audio نام دارد، به طور انحصاری برای مشترکین All Access و News در iOS، با مخاطبان تقریباً 9.5 میلیون شنونده، در دسترس خواهد بود. به گفته این ناشر، در پایان سال گذشته، تایمز به طور متوسط ​​129 میلیون بار در ماه در مجموعه صوتی خود دریافت کرد.

سام دولنیک، معاون سردبیر، گفت: «تایمز زمانی بهترین کار را دارد که بخشی از زندگی شما شود و اقتدار مؤسسه را برای راهنمایی شما به اطلاعاتی که نیاز دارید ارائه دهد. “با Audio، می‌خواستیم ببینیم چگونه می‌توانیم این راهنمایی‌ها را ارائه دهیم – لذت، داستان بزرگ، شگفت‌انگیز و لذت – همه با تلفن شما در جیب شما.”

نیویورک تایمز از اپلیکیشن صوتی مستقل خود رونمایی کرد
اپلیکیشن صوتی جدید The Times تمامی محصولات صوتی آن از جمله دو سری منحصر به فرد این پلتفرم را در خود جای خواهد داد.مجله نیویورک تایمز

به گفته استر کزیا تورپ، تحلیلگر رسانه ای و یکی از مجریان پادکست Media Voices، معرفی یک اپلیکیشن اختصاصی برای قرار دادن روزنامه نگاری صوتی خود، بیانگر تحول جسورانه استراتژی گسترده تر تایمز برای ایجاد روابط مستقیم با مخاطبانش است.

راه‌اندازی آن، تایمز را به یکی از معدود سازمان‌های خبری تبدیل می‌کند – در کنار NPR و دو ناشر هلندی، De Correspondent و NRC – که به دنبال تغییر الگوهای مصرف شنوندگان خود با تشویق آنها به حمایت از یک برنامه فردی بوده‌اند.

به گفته استفانی پریس، معاون ارشد تلویزیون و صدا در تایمز، تایمز از دشواری تغییر رفتار کاربر آگاه است. اما تقریباً 18 ماه آزمایش بتا به ناشر کمک کرد که شنوندگان پرشور این مهاجرت را انجام دهند.

به گفته برایان بارلتا، تحلیلگر صوتی، بنیانگذار Sounds Profitable، اینکه آیا چنین رفتاری از گروه نمونه به جمعیت گسترده تر ترجمه می شود یا نه، یک سوال باز باقی می ماند.

“این به یک سوال اصلی در صدا تبدیل می شود: آیا باید پادکست را مانند پخش جریانی در نظر بگیریم، جایی که هر منبع برنامه خاص خود را دارد، یا مانند یک مرورگر، که در آن مردم یک پورتال خاص را ترجیح می دهند؟” بارلتا گفت. Spotify در ماه آوریل تعدادی از پادکست‌های انحصاری Gimlet خود را جدا کرد، که این مورد دومی را پیشنهاد می‌کند.

محصولات صوتی انحصاری امیدوارند شنوندگان را جذب کنند

این برنامه تمام محصولات صوتی موجود در حال حاضر از تایمز، از جمله پادکست های محبوب مانند The Daily، The Ezra Klein Show و Modern Love را در خود جای می دهد.