نتفلیکس می گوید نزدیک به 5 میلیون کاربر ماهانه سطح آگهی دارد

نتفلیکس برای اولین بار در ماه ژانویه با اعلام این که در بخش خالی عصر چهارشنبه پارامونت ارائه خواهد شد، هفته اولیه را تغییر داد. سپس هفته گذشته با تغییر به یک ارائه مجازی و عدم شرکت استعداد در رویداد آن، در بحبوحه اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، دوباره اوضاع را تکان داد. اکنون، غول استریمینگ به دنبال هت تریک رفته است و اولین حضور خود را در هفته بعد از ظهر چهارشنبه انجام می دهد.

در طول ارائه مجازی خود، استریمر برای اولین بار اعداد تبلیغاتی خود را منتشر کرد (نزدیک به 5 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان)، لیست آینده خود را برجسته کرد و – بدون استعداد – مدیران مختلف خود را به نمایش گذاشت.

گرگ پیترز، مدیرعامل نتفلیکس، رویداد شرکت را با ترویج نحوه ارتباط این پلتفرم با مصرف کنندگان و ارائه برنامه برای همه آغاز کرد.

“برای اینکه کسی باشید که باید تماشا کنید، باید همه تماشا کنند. و این چیزی است که نتفلیکس را متمایز می کند.

در این ارائه، این شرکت به افتخارات خود پرداخت، از جمله اینکه چگونه تماشای آن در بین 10 لیست پربیننده برتر Nielsen سه برابر بیشتر از مجموع رقبا در سال 2022 بوده است، و اضافه کرد که اولین برنامه تلویزیونی اصلی را در جریان پخش در ایالات متحده داشته است. برای 15 هفته از 16 هفته و فیلم شماره 1 برای 14 هفته.

جمع کردن شماره های ردیف آگهی

این استریمر در ابتدا سطح تبلیغات موردانتظار خود را در نوامبر گذشته راه اندازی کرد و برای اولین بار در روز چهارشنبه، جزئیات طرح پشتیبانی شده توسط تبلیغات را بررسی کرد.

به گفته نتفلیکس، اعضای ردیف تبلیغاتی از اوایل امسال بیش از دو برابر شده اند و این طرح تقریباً 5 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد. نتفلیکس در آخرین تماس درآمد خود اعلام کرد که ۲۳۲.۵ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

پیترز توضیح داد که به طور متوسط، بیش از یک چهارم ثبت‌نام‌های نتفلیکس اکنون طرح تبلیغات را در کشورهایی که در دسترس است انتخاب می‌کنند و تقریباً 80 درصد از تماشای اعضای تحت حمایت تبلیغات از طریق تلویزیون انجام می‌شود.

از نظر جمعیتی، بیش از 70 درصد از اعضای طرح تبلیغات نتفلیکس در دموی 18 تا 49 ساله قرار می گیرند و میانگین سنی جهانی اعضای پشتیبانی شده از تبلیغات نتفلیکس 34 سال است.

این شرکت همچنین داده‌های EDO را گنجانده است که نشان می‌دهد بینندگان برنامه تبلیغاتی بیش از چهار برابر بیشتر از سایر سرویس‌های استریم با یک آگهی در نتفلیکس درگیر می‌شوند و بیش از چهار و نیم برابر بیشتر با یک آگهی درگیر می‌شوند. در نتفلیکس نسبت به تلویزیون خطی.