نتفلیکس می گوید نزدیک به 5 میلیون کاربر ماهانه سطح آگهی دارد

جرمی گورمن، رئیس تبلیغات جهانی، در طول این ارائه گفت: “ما در حال ساختن یک کسب و کار برای همیشه هستیم.” مانند هدف گذاری جغرافیایی، سنی و جنسیتی؛ راستی‌آزمایی شخص ثالث و استقرار مکانیسم‌های مناسب برند برای [advertisers] برای گرفتن بهترین تصمیمات [their] نام تجاری.”

گورمن گفت، در حالی که نتفلیکس “بر رسیدن به برابری تمرکز می کند”، “همچنین نوآورانه است”. ما با تبلیغات خود با همان دقتی رفتار می کنیم که با محتوای باورنکردنی خود رفتار می کنیم: ارائه آنها به صورت محلی. انتقال یکپارچه بین نمایش ها و تبلیغات بدون تاخیر؛ و اجرای سقف های فرکانس پیشرو در صنعت با بار تبلیغاتی چهار تا پنج دقیقه در ساعت.

رئیس تبلیغات در سراسر جهان همچنین به اعداد نیلسن اشاره کرد و گفت: “دسترسی شرکت در دو ساعت یا بیشتر بیشتر از دسترسی دیگران در آستانه یک دقیقه است.”

گورمن ادامه داد: «دو ساعت نسبت به یک دقیقه. این چیزی است که نتفلیکس را از سایر پخش کننده ها متمایز می کند. این تفاوت بین مشاهده بنیادی و نمونه برداری ساده است.»

علاوه بر اعداد، استریمر همچنین محصولات جدید و راه حل های اندازه گیری را برای طرح پشتیبانی شده از تبلیغات نشان داد.

پیتر نایلور، مدیر فروش تبلیغات جهانی، گفت که این شرکت در حال اضافه کردن دو گزینه جدید حمایت مالی است تا به برندها “فرصتی را بدهد که در هر کجای محتوای پخش برتر قرار گیرند.”

به گفته نایلور، برندها از این پس می‌توانند حامی ارائه محبوب‌ترین سریال پخش‌کننده در هنگام راه‌اندازی شوند، با فرصت‌هایی که ابتدا در ایالات متحده موجود است، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در ابتدای یک قسمت حمایت مالی را اجرا کنند و برند خود را قبل از شروع یک قسمت به نمایش بگذارند. .

10 فرصت برتر

علاوه بر این، حامیان مالی می‌توانند با نمایش کمپین‌های خود در تعطیلات محلی و لحظات کلیدی برند، مانند داستان‌های پایداری، خود را با مجموعه‌های معنادار محتوا هماهنگ کنند.

این استریمر همچنین 10 قابلیت برتر خود را به نمایش گذاشت. طبق گفته نتفلیکس، 10 تاپ برتر، به عنوان بخشی از 10 سریال برتر روزانه آن بر اساس کشور و 10 مجموعه فیلم برتر در سرویس آن، قرار گرفتن برند را در میان محبوب ترین نمایش ها و فیلم های نتفلیکس تضمین می کند.

و برای اندازه‌گیری، از سه ماهه چهارم، مارک‌های ایالات متحده می‌توانند از Nielsen DAR (رتبه‌بندی تبلیغات دیجیتال) استفاده کنند، که معیارهای اندازه‌گیری مخاطب بدون تکرار را برای کمپین‌هایی که در برنامه تبلیغاتی Netflix اجرا می‌شوند، ارائه می‌کند. این ابزار به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا میزان دسترسی کمپین خود را تعیین کنند.

پخش‌کننده همچنین پروژه‌های جدید خود را برجسته کرد، از جمله Shawn Levy’s All the Light We Cannot See، Griselda با سوفیا ورگارا و 3 Body Problem، مجموعه‌های آینده از مجریان سریال Game of Thrones، دیوید بنیوف و DB Weiss.

نتفلیکس بازگشت برخی از محبوب‌ترین برنامه‌های خود را با تمدید برای Ginny & Georgia برای فصل‌های 3 و 4 و همچنین فصل 6 Virgin River اعلام کرد. Game: The Challenge که شامل 456 بازیکن واقعی است که با قیمت 4.56 میلیون دلار به رقابت می پردازند، در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

تد ساراندوس، یکی از مدیران اجرایی، گفت: «اکنون شما امروز چیزهای زیادی از ما شنیده‌اید، و من فکر می‌کنم همه چیز به یک چیز خلاصه می‌شود: نتفلیکس کمی متفاوت است. «در گذشته – زمانی که مصرف‌کنندگان انتخاب بسیار کمی برای تماشای مکان داشتند – اهمیت چندانی نداشت که یک نمایش یا فیلم در کدام شبکه پخش شود. همه آنها بسیار شبیه بودند. امروز، ما بر این باوریم که داشتن یک عنوان در نتفلیکس همه تفاوت را در جهان ایجاد می کند.