وقتی در سال 2019، الکس مورگان، فوق ستاره فوتبال با جسیکا رابرتسون تماس گرفت، او بلافاصله تلفن را برداشت.
در سال 2021، رابرتسون و مورگان – در کنار شناگر سیمون مانوئل، اسنوبردیست کلوئی کیم و نماد WNBA سو برد – پلتفرم رسانه ای و سبک زندگی Togethxr را راه اندازی کردند که به طور خاص ژنرال Z و زنان هزاره را هدف قرار می دهد.
ورزش زنان تنها 5 درصد از پوشش رسانهای را دریافت میکند و رابرتسون به Champions of Change پیوست تا درباره چگونگی تغییر سریع چشمانداز بهعنوان مدیر ارشد محتوای Togethxr، قفل کردن مشارکت برندهای بزرگ با شرکتهایی مانند بیوک و اینکه چرا همه باید وارد این بازی شوند، بحث کند. .
بعلاوه، بشنوید که چگونه رابرتسون تجربیات خود را از زمان حضورش در The Players’ Tribune و MTV به Togethxr آورده است، و چه چیزی در آینده برای این برند وجود دارد.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست های اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.