BBDO کانادا، FCB نیویورک، اپل

هفته خلاق با انبوهی از جوایز در The One Show 2023 در نیویورک به پایان رسید و اپل لندن، BBDO کانادا و FCB نیویورک برنده‌های بزرگی را به ارمغان آوردند.

اپل شب بزرگی را در مراسم پنجاهمین سالگرد The One Show سپری کرد و افتخارات بهترین نمایش، برند سال و نمایندگی سال را از آن خود کرد.

اپل لندن، همراه با اپل کوپرتینو، جایزه بهترین نمایش و بهترین نظم در برند/در داخل خانه را برای «The Greatest» دریافت کرد، فیلمی که تعهد برند به ویژگی‌های دسترسی و فناوری را نشان می‌دهد. به طور کلی، این اثر بهترین نمایش، یک بهترین نظم، پنج مداد طلا و یک نقره را دریافت کرد.

کوین سوانپول، مدیرعامل The One Club در بیانیه‌ای گفت: «اپل امسال واقعاً آن را با کارهایی مانند «The Greatest» و «RIP Leon» که برند را به شیوه‌ای نوآورانه و الهام‌بخش نشان می‌دهد، شکست داد. “ما دوست داریم بگوییم “خلاقیت عالی برای تجارت عالی است” و موفقیت مداوم اپل گواه این است که آنها دست به دست هم می دهند.”

BBDO کانادا نیز شب بزرگی را سپری کرد، به عنوان آژانس سال انتخاب شد، برنده دو رشته بهترین رشته در تجربی و همه جانبه و رادیو و صدا شد، و 9 مداد طلا، دو نقره، سه برنز و دو ممتاز را به خانه برد. همه برنده‌ها، کار با TA2 Sound+Music Toronto، برای «Missing Matoaka» از طرف مجله Muskrat بود.

FCB New York با 11 مداد طلا از جوایز دور شد. ده مورد از آن ها برای «مک انرو علیه مک انرو» بود، کمپینی برای AB InBev/Michelob Ultra که جان مک انرو در تنیس با نسخه های هوش مصنوعی خود بازی می کرد.

FCB New York همچنین برای همکاری با Wave Studios در Spotify Advertising “A Song For Every CMO—Mastercard” در رادیو و صدا برنده جایزه طلا شد. به طور کلی، آژانس 11 مداد طلا، هفت نقره، پنج برنز و 24 مداد دریافت کرد.

در اینجا برترین برگزیدگان بر اساس نمرات انباشته برای مدادها و شایستگی های کسب شده در همه رشته ها آمده است:

  • آژانس سال: BBDO کانادا تورنتو
  • آژانس مستقل سال: Wieden+Kennedy Portland
  • نمایندگی سال با برند/داخل: اپل کوپرتینو
  • شبکه سال: اوگیلوی
  • شبکه مستقل سال: Wieden+Kennedy
  • شرکت هلدینگ خلاق سال: Omnicom
  • شرکت تولیدی سال: قاچاقچی نیویورک/لس آنجلس
  • شرکت موسیقی و صدا سال: TA2 Sound + Music Toronto
  • مشتری سال: AB InBev
  • مشتری غیرانتفاعی سال: گروه راهبردی PAE
  • برند سال: سیب