جشنواره نیویورکر دومین بالاترین درآمد تاریخ را ایجاد کرد

جشنواره نیویورکر در دومین سال خود در قالب ترکیبی ، دومین درآمد خود را تا کنون به دست آورد. این فقط از رویداد 2019 آن ، که بیستمین سالگرد جشنواره بود ، عقب ماند و 20000 شرکت کننده حضوری را به خود جلب کرد. این موفقیت به اعتبار آینده رویدادهای ترکیبی برای ناشران ، با وجود برخی مشکلات در قالب مجازی اشاره می کند.


به Adweek و Taboola بپیوندید In With the New: Driving Discovery در 2021 ، یک رویداد مجازی زنده در 8 اکتبر، از رهبران محتوا و بازاریابان برند در مورد آنچه در سال 2020 آموخته اند و نحوه اطلاع رسانی برنامه های 2021 مطلع شوید. همین حالا ثبت نام کنیدبه

پست های جدید  درباره اینکه چگونه گوگل موتور جستجوی خود را با هوش مصنوعی مولد بازسازی می کند، چه باید بدانید