جراحان با موفقیت کلیه یک خوک را روی یک بیمار انسانی آزمایش کردند

پذیرش: این تحقیقات ماه گذشته انجام شد و هنوز در مجله منتشر نشده است ، اما کارشناسان خارجی می گویند که این پیشرفت بزرگی است. دارن کی گریفین ، استاد ژنتیک در دانشگاه کنت ، بریتانیا می گوید: “شکی نیست که این یک پیشرفت بسیار مهم است.” “تیم تحقیق محتاط بودند ، از بیمار مبتلا به مرگ مغزی استفاده کردند ، کلیه را به قسمت خارجی بدن متصل کردند و فقط برای مدت محدودی از نزدیک نظارت کردند. بنابراین راه طولانی تا کشف وجود دارد.” او اضافه کرد.

“این یک پیشرفت بزرگ است. دکتر درری سگف ، استاد جراحی پیوند در دانشکده پزشکی جان هاپکینز ، که در این تحقیق مشارکت نداشت ، به نیویورک تایمز گفت. “این یک معامله بزرگ و بزرگ است.” طول عمر اندام. “

پس زمینه: در سال های اخیر ، تحقیقات به طور فزاینده ای در مورد خوک ها به عنوان امیدوارکننده ترین راه برای کمک به رفع کمبود اندام صفر کرده است ، اما با موانع متعددی روبرو شده است ، از همه مهمتر این واقعیت که قند در سلولهای خوک باعث واکنش تهاجمی رد انسان می شود.

محققان با تغییر ژنتیکی خوک اهدا کننده ، ژن رمزگذار مولکول قند را که باعث واکنش رد می شود ، از بین برد. این خوک توسط Revivicor ، یکی از چندین شرکت بیوتکنولوژی که به منظور توسعه اندام های خوک برای پیوند به انسان کار می کند ، مهندسی ژنتیک شده است.

جایزه بزرگ: نیاز مبرم به کلیه های بیشتر برای پیوند وجود دارد. طبق اعلام بنیاد ملی کلیه ، بیش از 100،000 نفر در ایالات متحده در حال حاضر منتظر پیوند کلیه هستند و روزانه 13 نفر از آنها می میرند. اگر رویکرد آزمایش شده در NYU Langone بتواند برای مدت طولانی تری کار کند ، خوک های مهندسی ژنتیک می توانند یک راه حیاتی برای این افراد ارائه دهند.