موضوع این هفته برای بسیاری از برندها مرتبط است: برندسازی یک جایگاه کوچک. اگر در زمینه b-to-b، فناوری یا چیزی مشابه هستید، این امر حیاتی است. در مورد یک طاقچه کوچک، مخاطبان شما بیش از حد هدفمند هستند و اندازه آنها بسیار کوچکتر است. این امر می تواند طراحی برند و بازاریابی شما را دشوارتر از این باشد که برای شرکت های بزرگتر که هزاران یا صدها هزار در بازار بالقوه خود دارند. مهمان امروز به ما نشان میدهد که او چگونه از تجربه خود در برندسازی و بازاریابی شرکتهای بزرگ b-to-c استفاده کرده و آن را در یک جایگاه کوچک b-to-b به کار برده است.
ملیسا لوویسی، افسر ارشد استراتژی در tab32 است. tab32 مبتکر پیشرو در فناوری مدیریت مطب دندانپزشکی است.