CW یک نمایش سنتی در هفته را برگزار نخواهد کرد

CW در حال تغییر حضور اولیه خود برای سال 2023 است.

خط بالایی

امروز، این شبکه اعلام کرد که ارائه هفته اول سالانه خود را به نفع حضور متفاوت در طول ویترین تبلیغاتی حذف می کند.

به‌جای یک ارائه رسمی، این شرکت از برنامه‌های برنامه‌ریزی پاییزی خود در جدول زمانی معمول صبح پنجشنبه خود در 18 مه رونمایی می‌کند. به جای یک رویداد بزرگ، این شبکه میزبان یک صبحانه مطبوعاتی در هتل پارک لین در شهر نیویورک خواهد بود و پس از آن این شبکه میزبان یک صبحانه مطبوعاتی خواهد بود. در یک کنفرانس مطبوعاتی با دنیس میلر، رئیس شبکه CW، و برد شوارتز، رئیس بخش سرگرمی در شبکه CW.

بین خطوط

مدت‌ها شایعه شده بود که CW ارائه‌های رسمی هفته خود را برگزار می‌کند، شرکت مادر Nexstar قبلاً اعلام کرده بود که رویدادی را در نیویورک در 25 آوریل برای خریداران رسانه‌ای برگزار می‌کند که این شبکه را به همراه NewsNation، TheHill، Nexstar Digital و موارد دیگر به نمایش بگذارد. 200 ایستگاه محلی

پس از اعلام رویداد آوریل، احتمال یک رابطه حضوری در هفته برای نمایش The CW کمتر شد.

با انتشار این خبر، CW به دومین ناشر اصلی تبدیل می شود که از ارائه های سنتی هفته اول خارج می شود. پارامونت قبلاً اعلام کرده بود که به نفع برگزاری جلسات کوچکتر با مشتریان و شرکا، از زمان سنتی عصر چهارشنبه خود در سالن کارنگی خارج می شود.

علاوه بر اعلام لیست پاییز، CW میزبان یک ناهار صمیمی برای صاحبان وابسته به شبکه در هتل پارک لین خواهد بود.

خط پایین

علاوه بر اینکه پارامونت و CW از ارائه رسمی به بازاریابان در هفته اولیه ماه می صرف نظر کردند، رویداد سالانه چندین تغییر دیگر را در سال 2023 پشت سر گذاشت.

در میان ترفندها، Disney، Fox و TelevisaUnivision همگی مکان‌های در حال تغییر هستند. بعلاوه، یوتیوب و نتفلیکس به سرعت فضای خالی عصر چهارشنبه پارامونت را پر کردند.

اگرچه CW از طریق اعلام لیست پاییز خود در هفته اولیه حضور خواهد داشت، یوتیوب و نتفلیکس اکنون در نظر دارند ارائه‌های رسمی خود را در عصر چهارشنبه تعطیل کنند، پس از اینکه شرکت‌ها در تاریخ 17 می، جایگاه خالی پارامونت را دریافت کردند.