ما با دیدن تولیدکنندگان محتوا و تأثیرگذاران در فیدهای اجتماعی خود آشنا هستیم. ممکن است به نظر برسد که برندها فقط با هر خالقی که با آن روبرو می شوند قرارداد می بندند، اما چیزهای بیشتری صرف یافتن رابطه درست برند و خالق می شود.
بسیاری از برندها از پلتفرم هایی مانند Influential برای کمک به یافتن افرادی استفاده می کنند که با پیام و مخاطب مورد نظر آنها هماهنگ هستند.
Influential یک شرکت بازاریابی تأثیرگذار است که برندها را از طریق داده های شفاف و یادگیری ماشینی با مخاطبان مرتبط می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، عناصر خلاقانه را بهینه میکند، مخاطب ایجاد میکند، و اسناد آنلاین و آفلاین را ردیابی میکند. به طور خلاصه، نیاز به کشف جزئیات کوچک یک کمپین را از بین می برد.
در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek، با مدیر عامل اینفلوئنال، رایان دترت، مینشیند تا در مورد نکات دردناکی که این شرکت برای برندها و سازندگان مطرح میکند، و همچنین نحوه کار با پلتفرمهایی مانند اینستاگرام صحبت کند.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.