کاترین کای لینگ فردریک، مدیر ارشد فناوری لس آنجلس رامز، با تعداد زنانی که بیش از هر زمان دیگری در NFL کار میکردند، این فرصت را میبیند که امتیاز تاریخی خود را حتی بالاتر ببرد.
فردریک که در اولین سال حضورش در این تیم برنده شد، تلاشهای بازاریابی را در فصل سخت سال 2022 رهبری کرد و به تازگی خلاقیت جدیدی را با آرون پل و برایان کرانستون قبل از یک پیش نویس تاریخی برای رامز به نمایش گذاشت.
فردریک به Mollie Cahillane در پادکست Champions of Change پیوست تا در مورد مسیر شغلی خود از یاهو به Live Nation تا NFL، نحوه شکستن در بازار ورزشی اشباع شده، تعامل با جامعه و نحوه ارائه یک برند قدیمی به مخاطبان جدید صحبت کند.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست های اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.