بسیاری از ما ممکن است فکر کنیم که انجام بازی های ویدیویی یک سرگرمی سرگرم کننده است و چیز دیگری برای آن وجود ندارد. اما بسیاری از ما نمیتوانیم اشتباه کنیم.
میلیونها نفر از پلتفرمهایی مانند توییچ و یوتیوب استفاده میکنند تا بازیهای مردم را تماشا کنند و نظر بدهند. این سازندگان در حال همکاری با برندها و شرکت های بزرگ هستند و قدرت و رشد صنعت بازی را اثبات می کنند. شرکت مشاوره خلاق و استودیوی Open World به شرکتها کمک میکند با این مخاطبان که اکثریت ژنرال Z هستند ارتباط برقرار کنند.
Open World به عنوان نقطه تلاقی فرهنگ جوانان، بازی و بازاریابی تعریف می شود. ماموریت آن کمک به برندها برای ایجاد محتوای مرتبط است که برای مخاطبان Gen Z که در تلاش برای رسیدن به آن هستند معتبر باشد.
Open World بخشی از آژانس بزرگتر Loaded است که با برندهایی مانند آدیداس، چیپوتل و نتفلیکس کار می کند. Loaded یک شرکت مشاوره و مدیریت بازی است که برای تکامل صنعت بازی های ویدیویی طراحی شده است.
در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek، با نادیا تسنگ، نادیا تسنگ، نایب رئیس شراکت استراتژیک، در مورد تغییر به صنعت بازی از ورزش، چگونگی ایجاد حرفه ای در زمینه بازی، و نحوه کمک Open World به برندها صحبت می کند. به مخاطبان Gen Z برسد.