در اپیزود این هفته Yeah, That’s Probably a Ad، لوز کورونا، سردبیر انجمن و ربکا استوارت، سردبیر برند اروپا، از مارک بورکوفسکی، استاد روابط عمومی، به همراه بریتانی کیفر، سردبیر خلاقیت Adweek (و مقیم آمریکا در لندن) استقبال می کنند تا از بسته بندی که آیا تاج گذاری شاه چارلز آغاز خواهد شد یا خیر. در دوره جدیدی از روابط عمومی برای برند و نهادی که سلطنت بریتانیا است.
ما در مورد روابط پرآشوب کاخ با روزنامههای انگلیسی، تأثیر جدایی شاهزاده هری و مگان، معاملات رسانهای بعدی و البته اسپیر بحث میکنیم. آیا عناوین اخیر در مورد پیوندهای تاریخی خانواده سلطنتی با استعمار و شکوه و عظمت تاجگذاری با بودجه مالیات دهندگان در بحبوحه بحران هزینه های زندگی بر توانایی پادشاه برای تغییر ادراک عمومی تأثیر می گذارد؟ یا فصل بعدی تاج جلوی چشم ما نوشته می شود؟
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.