نیکلودئون برند را برای اولین بار در 14 سال اخیر به روز کرد

برای اولین بار در 14 سال گذشته، Nickelodeon ظاهر جدیدی دارد.

این شبکه بقیه سال 2023 را با ارائه هویت نام تجاری جدید و ظاهری تازه روی آنتن خواهد گذراند که برای فراخوانی نوستالژی و بازگشت به تاریخ خود طراحی شده است.

سابرینا کالووری، معاون بازاریابی جهانی کودکان و خانواده در نیکلودئون و پارامونت، به Adweek گفت: «زمان آن رسیده بود که واقعاً به برند نگاه کنیم، و به مخاطبان خود نگاه کنیم، و با مخاطبان خود صحبت کنیم و تمام قطعات نیکلودئون را دوباره بررسی کنیم. .

کمپین “پورتال برای سرگرمی” امروز با اولین نقطه از پنج نقطه آغاز شد. “کوارتت” یک بچه بی حوصله را در یک شام خانوادگی نشان می دهد که سپس متوجه لکه های نارنجی بالای آنها روی سقف می شود. پس از اینکه بچه سر خود را از داخل اسپلت فرو کرد، یک کوارتت آرایشگاهی را در حال اجرا می بیند.

به گفته کالووری، نیک پس از تحقیقات داخلی دریافت که “DNA هسته” این برند هنوز هم امروزه در بین بچه ها طنین انداز است.

کالووری گفت: «ما آن را به بهترین شکل و درهم و برهم بودن بچه بودن در نظر می گیریم. ما یاد گرفتیم که چیزی که اکنون اساساً با زمانی که این برند در ابتدا شکل می گرفت متفاوت است، رابطه بچه ها با والدینشان و رابطه والدین با بچه هایشان است.

تحقیقات نشان داد که بچه‌ها و والدینشان به دنبال راه‌های بیشتری برای ارتباط هستند و نیکلودئون این فرصت را دید.

“این یک قفل مهیج برای ما بود، زیرا به این معنی بود که در حالی که می‌توانیم بهترین باشیم و در دوران کودکی درهم و برهم باشیم، می‌توانیم از آن برای نزدیک‌تر کردن بچه‌ها و خانواده‌ها استفاده کنیم، چیزی که در این زمان آرزوی آن را دارند.” کالووری گفت.

مدیر بازاریابی کمتر از دو سال است که با نیکلودئون کار می کند و به عنوان یک بچه نیک که خودش را توصیف می کند، می تواند شخصاً با روابط خانوادگی کمپین جدید ارتباط برقرار کند.

کالووری گفت: «این اولین برندی است که در کودکی به آن علاقه داشتم و اکنون مادر سه بچه‌ای هستم که در دمو هستند. برای من واقعاً هیجان‌انگیز بود که بتوانم به برند نگاه کنم و به هر کاری که انجام می‌دهیم از چشم بچه‌هایم نگاه کنم و در عین حال اطمینان حاصل کنم که هر کاری که انجام می‌دهیم همچنان با بچه نیک درون من صحبت می‌کند.»

در منطقه اسپلات

برای ایجاد هویت جدید، نیکلودئون با شش آژانس آمریکایی و بین المللی همکاری کرد. این شرکت از آژانس‌ها درخواست کرد که با مکانی برگردند که از کار برند جدید استفاده می‌کند و انرژی و هویت نیک را از طریق لنز برجسته‌ترین IP آن – SpongeBob، Paw Patrol، Blue’s Clues، Baby Shark، Loud House و Monster High – نشان می‌دهد. مطمئن باشید لحظه ای از لجن نمادین نیکلودئون وجود دارد.