آموزش رایگان ویدئویی ساخت قالب با المنتور [آپدیت 2021] ایران المنتور

همچنین برای یادگیری برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور هم می توانید از وب سایت W3school مطمئن معرف حضورتون می باشد کمک بگیرید. تا در نهایت شما با یادگیری کامل برنامه نویسی سمت کاربر و برنامه نویسی سمت سرور و یادگیری کامل وردپرس بتوانید هر نوع وب سایتی را مدیریت نمایید و به یک وبمستر حرفهای تبدیل شوید. شما میتوانید اموزش طراحی سایت را در مجتمع فنی آریا تهران به دو شیوه زیر دریافت نمایید. برای این کار کافی است در گوگل سرچ کنید ” آموزش html css پروژه محور رایگان ” و وارد سایت آریا تهران شوید. اما اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت کسب درآمد است حتما می بایست اقدام به شرکت در دیگر دوره های طراحی سایت مانند html و css و یا سئو نمایید که آموزش های رایگان این دوره ها هم در سایت آریا تهران موجود می باشد. به تدریج در صفحه سایر آموزش های مرتبط با طراحی وب سایت هم قرار داده می شود. برای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا رسیدن به مرحله پیشرفته پیشنهاد می شود که ابتدا شما یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند همانند وردپرس را دانلود و نصب کنید و تنظیمات آن را با مشاهده ویدیو های آموزشی که در بخش بالا مشاهده می کنید به صورت کامل یاد بگیرید.

صفحهها قسمت های کوچکی از وب سایت می باشند که هر کدام از آنها میتوانند طراحی منحصر به خود را داشته باشد. تاکنون بیش از ۵۵ هزار افزونه رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که هر کدام یک قابلیت خاص به وبسایت ما اضافه میکند. البته قالبهای وردپرس را میتوانید رایگان یا در ازای پرداخت پول از سایتهای زیادی تهیه کنید. همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه وردپرس است که از طریق آنها میتوانید انواع امکانات را به سایت خود اضافه کنید. در واقع صفحه ساز ها این قدرت را به شما میدهند تا تمامی بخش های وب سایتتان را به راحتی مدیریت کنید و به تدریج بتوانید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنید تا بتوانید مطالب خود را ارائه دهید، در گذشته با صفحه ساز ها فقط میتوانستید بخشی از صفحه را طراحی کنید اما با ظهور المنتور صفحه سازی فراتر از معنای کلمه، معنا پیدا کرده است و قابلیت ساخت قالب را نیز به شما میدهد و به جرات میتوان گفت افزونه المنتور صفحه ساز است و المنتور پرو قالب ساز! اگر در فکر راه اندازی یک وبسایت فوق العاده حرفه ای با امکانات عالی هستید اما نمیخواهید هزینه زیادی بابتش پرداخت کنید وردپرس بهترین انتخاب است، اگر خودتان مهارت های لازم جهت طراحی سایت با وردپرس را بلد باشید راه اندازی یک وبسایت حرفه ای با وردپرس نهایتا یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت و شاید هم خیلی کمتر در صورتی که همان وبسایت با سیستم اختصاصی میتواند بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، توجه داشته باشید ارزان بودن محصولات و ابزارهای وردپرسی اصلا دلیل بر بی کیفیت یا ناکارامد بودن فیلم آموزش ساخت قالب وردپرس آن نیست.

دریافت سفارشات طراحی سایت، خدمات نصب قالب ها و افزونه های وردپرس، مشاوره راه اندازی وب سایت، سرویس و خدمات سئو و بهینه سازی سایت وردپرس، ارائه خدمات فارسی سازی سفارشی و اختصاصی، تولید فیلم های آموزشی برای قالب ها و افزونه های محبوب وردپرس، ارائه هاست و سرور برای سایت های وردپرس، تولید فیلم های آموزش سئو وردپرس ارائه خدمات بروزرسانی سایت وردپرس، خدمات خرید از وب سایت هایی مثل تم فارست و کدکانیون و… در دوره جامع طراحی قالب وردپرس html و css را از صفر بطور کامل آموزش داده ایم. این آموزش بصورت کامل و با کیفیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس را آموزش داده است که امیدواریم این آموزش تصویری بتونه در زمینه وردپرس کمکی به دوستان مبتدی کرده باشه. با کمک این منابع معتبر و قدرتمند شما می توانید دانش خود را در زمینه آموزش طراحی وب سایت همیشه به روز نگه دارید. اما اگر صادقانه بخواهیم به شما بگوییم در صورتی که می خواهید یک وبمستر حرفه ای شوید نباید تنها به این آموزش ها اکتفا نمایید چرا که در دنیای IT دائماً آپدیت های جدیدی ارائه میشود و شما باید سعی کنید تا حد امکان همیشه به روز باشید و چیزهای جدیدی که مطرح می شود را یاد بگیرید.

آموزش طراحی وب سایت با وردپرس و بصورت حرفه ای و کاملا رایگان و بدون حتی یک خط برنامه نویسی را با این قسمت از تاپیک طراحی وب سایت همراه با سید محمد حسین حسینی بخوانید. را در بر میگیرد.در واقع قالب یک وب سایت بستر اصلی ارائه مطالب وب سایت است و شرایط تنظیم نمایش محتوا ها را برای طراحان و کاربران مهیا میسازد و تجربه نشان داده است که هر چقدر یک قالب سفارشی و بر اساس نوع فعالیت و نیاز های شغلی و فکری یک مجوعه ساخته شده باشد یعنی هر چقدر اختصاصی تر باشد بازخورد بهتری در بخش رابط کاربری برای جلب رضایت بیشتر کاربران را همراه داشته است. در دوره جامع طراحی قالب وردپرس که بالاتر معرفی کردیم این مرحله را در ۱۰ جلسه آموزش دادیم. شما ابتدا این ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید در صورتی که در هر بخشی به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ATGO با همکاران ما در ارتباط باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند. مورد دوم هاست یا فضای میزبانی وبسایت شماست.بطور خلاصه شما باید یک فضایی را (مثلا ۲گیگ) برای ذخیره سازی محتوای وبسایت خود در اینترنت اجاره کنید این فضای ذخیره سازی را باید با بر اساس موضوع وبسایت و نوع سیستم مدیریت محتوای وبسایت تان انتخاب کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان لطفا از سایت ما دیدن کنید.