لیفت شقیقه و پیشانی در بهترین مرکز تخصصی – دکتر تهران بیوتی

اگر خطوط اخم عمیقی بین ابروها داشته باشید ، ممکن است آرزوی لیفت ابرو و پیشانی را داشته باشید. پس از لیفت شقیقه ممکن است برای مدت کوتاهی دچار بیحسی در ناحیه پیشانی شود که جای نگرانی وجود ندارد و امری طبیعی است. اگر پیشانی یا ابروهای افتاده دارید که خیلی پایین و بیش از حد نزدیک به چشم هستند ، ممکن است شما کاندید لیفت ابرو (لیفت پیشانی) باشید. لیفت شقیقه و پیشانی روشی است دائمی و موثر برای طولانی مدت که نتایج بسیار قابل قبولی دارد. لیفت پیشانی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در لیفت شقیقه معمولاً فقط پوست و ماهیچه های جانبی چشم یعنی پوست و عضله در دو طرف پیشانی در شقیقه سفت می شود.

با توجه به ویژگی های صورت شما ، لیفت ابرو می تواند ظاهری بازتر و جوانتر به چشم ها بدهد بدون اینکه به نظر برسد که “کار خود را انجام داده اید. لیفت شقیقه یک روش ظریف و در عین حال قدرتمند است که چشم ها را کشیده تر و زیباتر می کند و به ابرو ها ظاهری زیبا و جوان می دهد. این اثر همچنین باعث لیفت بافت های گونه و کمک به رفع افتادگی در گوشه چشم می شود.

3- لیفت شقیقه مناسب کسانی است که در گوشه چشمان خود حالت پنجه عقابی دارند. عمل جراحی لیفت پیشانی به همراه لیفت شقیقه از عملهای جراحی پر طرفدار میباشد که در افرادی که دچار افتادگی ابرو و پلک شده اند در جوانسازی چهره آنها بسیار موثر است. لیفت شقیقه یا ابرو که توسط دکتر محسن فدایی ، متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام می شود ، می تواند خطوط پیشانی را برطرف کرده و افتادگی بخش میانی صورت را رفع نماید. سپس از یک دوربین و ابزار ویژه برای تنظیم عضلات و بافت های زیرین استفاده می کند ، در حالی که مقادیر کمی پوست اضافی را نیز از بین می برد ، به ظاهر جوانتر و پیشانی دست می یابد.

روش جدیدی که به تازگی انجام میشود کشیدن لایه های زیرین پوست برای از بین بردن چروک عمیق است. دکتر فدایی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک ، از لیفت شقیقه برای رفع سنگینی و افتادگی در ناحیه میانی صورت، از جمله گونه ها استفاده می کند. اما با توجه به اینکه لیفت ابرو یک بار انجام میشود و همانند تزریق ژل و بوتاکس نیاز به تمدید ندارد، در نتیجه میتوان هزینه لیفت شقیقه ابرو را کاملا مقرون به لیفت شقیقه چقدر ماندگاری دارد صرفه دانست. اما از این بابت نگران نباشید؛ زیرا هیچگونه آسیبی به شما نمیرسد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد جراحی لیفت شقیقه و گونه لطفا به بازدید از وب سایت ما.