سه ماهه سوم سال 2021 اولین سه ماهه کامل را نشان داد که در آن چارچوب شفافیت ردیابی برنامه اپل ، که به عنوان بخشی از سیستم عامل iOS 14.5 معرفی شد ، کل دوره را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا iOS 14.5 از 26 آوریل شروع به کار کرد. Snap Inc اولین دومینو بود که پاییز ، نتایج مالی خود را برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر پس از بسته شدن بازار در روز پنجشنبه گزارش می کند ، اما احتمالاً آخرین مورد نخواهد بود.
![تجارت بازاریابی](https://www.adweek.com/wp-content/uploads/2021/02/AW_BoM_Podcast_100x100.jpg)
از دست ندهید تجارت بازاریابی، یک سری جدید شامل مدیران برجسته c-suite که بینش خود را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی ، امور مالی ، فناوری ، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای پیشبرد رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنیدبه