COP26 اطلاعات نادرست آب و هوا، نامه سرگشاده غول های فناوری را هدف قرار می دهد


نامه سرگشاده ای توسط سازمان های پایداری و تبلیغ کنندگان امضا شده است که هدف آن ارسال پیامی به ریاست اجلاس تغییرات آب و هوایی COP26 و کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی (UNFCCC) و همچنین بزرگترین پلت فرم های فناوری جهان از جمله فیس بوک، تیک تاک و توییتر است. مقابله با گسترش اطلاعات نادرست آب و هوا.

کسب و کار بازاریابی

از دست نده کسب و کار بازاریابی پادکست شامل مدیران پیشرو c-suite که بینش هایی را در مورد اهمیت استفاده از تعامل بین بازاریابی، مالی، فناوری، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنید.