گیفت کارت اپل آیتیونز Itunes خرید ارزان و تحویل آنی |آمریکا |کانادا

با داشتن و خرید گیفت کارت آیتونز میتوانید از محصولات و آثار غیر رایگان موجود در بازارهای مرتبط به اپل مانند iTunes Store، App Store یا iBooks Store استفاده کرده و آنها را خریداری نمایید.

برای شارژ گیفت کارت آیتونز خود و وارد کردن آن در حساب اپل آیدی، اگر آن را به صورت آنلاین خریداری کردید کد چند رقمی را از فروشنده دریافت کنید و اگر مانند نمونه زیر به صورت کارت فیزیکی خریداری کردهاید باید برچسب پشت کارت را بخراشید تا کد نمایان شود.

با استفاده از گیفت کارت eBay می توان حساب خود را به راحتی شارژ کرد و از این فروشگاه بزرگ خرید خود را انجام داد.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل

با خواندن این مقاله آموختید که تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست و گیفت کارت اپل موزیک چه مزایایی دارد. والمارت یک شرکت خرده فروشی امریکایی است که دارای بزرگترین شبکه های فروشگاه های زنجیره ای ، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت هاست و رتبه سوم بزرگترین شرکت ها را دارد. استفاده از سرویسها و خدمات شرکت اپل نیازمند خرید گیفت کارت اپل و پرداخت با آن است.

ارسال سریع کد نیز از مزایایی است که تنها در دیکاردو یافت می شود. این گیفت کارت بسیار محبوب است و در بین کشورهایی چون کانادا، انگلستان، استرالیا و ایران نیز طرفدارانی دارد.

گیفت کارت اپل برای شارژ اپل آیدی استفاده میشود و دارای کاربردهای دیگری نیز میباشد که در جدول زیر به بررسی آنها پرداخته میشود.

آیتونز Itunes به مانند دنیایی از فیلم و موسیقی است که به واسط قابلیت جستجو می توانید فایل موسیقی مورد نظر خود را پیدا نمایید.

مطابق تصویر زیر شما بایستی اطلاعات نام، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد کرده و در بین گزینه ها بیت کوین را انتخاب کنید.

شما میتوانید اپل آیدی خود را با استفاده از گیفت کارت اپل امریکا شارژ کرده و به دریافت برنامههای متنوع و جذاب اقدام نمایید.

خرید گیفت کارت آیتونز

امکان اشتراک گذاشتن فایل ها و یا ایجاد پلی لیست در آیتونز Itunes وجود دارد و می توانید لیستی از اهنگ های مورد علاقه خود ایجاد نمایید.
خرید گیفت کارت اپل مانند گیفت کارت پلی استیشن پلاس و یا گیفت کارت نتفلیکس با روشهای مختلفی از جمله، خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی محصولات اپل، خرید از طریق app store و خرید گیفت کارت فیزیکی از فروشگاههای اینترنتی امکان پذیر است.

برای نمونه، خرید یک قطعه موسیقی در Music یا یک زنگ در iTunes یا یک سرویس جانبی پولی مانند استیکر وایبر. اپلیکیشن iTunes Store را باز کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز کانادابرنامه App store را باز کرده، روی نام خود در قسمت پایین سمت چپ کلیک کنید. به پایین ترین بخش رفته و گزینه Redeem را بزنید.

پرداخت این هزینه توسط گیفت کارت اپل بسیار ساده است، کافی است، گیفت کارت را ردیم (Redeem) کرده و سپس اپل موزیک را اجرا نمایید.

این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما میتوانید با پرداخت اینترنتی نسبت به خرید گیفت کارت آیتونز مورد نظر خود اقدام کنید. برای شروع کافی است از طریق اپلیکیشن Safari دیوایس خود وارد این لینک شده و سپس پس از باز شدن صفحه اقدام به نصب برنامه نمایید.

همچنین شما با استفاده از سایت ایزی گت می توانید گیفت کارت اپل موزیک خریداری کرده و از مزایای این اشتراک استفاده کنید. است. برای اطمینان و اعتماد کامل از این سایت می توانید به منوی زیر مراجعه کرده و با کلیک بر روی عکس نماد اعتماد الکترونیک در صفحه ی جدید وارد سایت منوی اعتماد الکترونیک شده تا از امنیت و اعتبار کامل این سایت اطمینان کامل پیدا کنید. ۳- قبل از خرید گیفت کارت،آن را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ کدام از برچسب های محافظتی آن کنده نشده باشد. گیفت کارت کانادا همانند دلار کانادا می باشد ما در گیفت 98 این امکان را ایجاد نموده ایم که فرآیند خرید گیفت کارت را بدون داشتن کارت اعتباری مانند ویزا، مسترکارت یا پی پال تجربه نمایید.

گیفت کارت آیتونز

برای رسیدن به این سوال لطفا با ما همراه باشید. با خرید گیفت کارت آیتونز ارزان کانادا، میتوانید به همه برنامهها، موزیکها، فیلمها و … از کامپیوتر خود برنامه iTunes را اجرا نمایید، اگر برنامه آیتونز را ندارید از اینجا میتوانید آن را دانلود کنید. با استفاده از گیفت کارت، کاربران اپل می توانند حساب کاربری خود را شارژ کرده و از خدمات فروشگاه اپل بهره مند شوند. اگر کارت فیزیکی ندارید گزینه You can also enter your code manually را بزنید. 5. در صفحه باز شده بر روی “You can also enter your code manually” کلیک کنید.

۳. اگر نیاز بود، اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کنید.وارد حساب کاربری فیسبوک خود شده و برنامه را فعال کنید. بر روی اسم خود کلیک کرده و گزینه Redeem را انتخاب کنید. به کمک گیفت کارت iTunes میتوانید اشتراک بسیاری از سرویسها را خریداری کند. علاوه بر پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین می توانید کیف پول گیفت گیفت خود را شارژ و برای خرید های خود از اعتبار آن استفاده کنید. ۳. اگر نیاز بود، اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کنید. به عنوان مثال اگر اپل آیدی شما مختص کشور انگلستان است، کارت هدیه مخصوص انگلستان را خریداری نمایید.

خرید گیفت کارت Itunes

شرکت اپل سیستم عامل منحصر به فرد و اختصاصی خود را دارد. در صورتی که شما از گوشی های هوشمند و یا تبلتهای شرکت اپل مانند آیفون و آیپد و یا محصولات اندرویدی (انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی) استفاده می کنید این آموزش به کار شما خواهد آمد. به عبارت دیگر آیتونز نام برنامه ای است از مجموعه برنامه های ارائه شده از شرکت اپل که بخش فروشگاه آنلاین آن شامل آرشیوی از موزیک، فیلم و برنامه های مختلف برای محصولات اپل از قبیل آیپد و آیفون می باشد. این گیفت کارت ها امریکایی هستند و با قیمت ۱۰ دلار، ۲۰دلار، ۵۰ دلار و ۱۰۰ دلار به صورت یک ماهه ، سه ماهه، یکساله(۱۲ماهه) عرضه می شوند.

شما از این گیفت کارت می توانید برای خرید محصول، بازی، موزیک، کتاب و دیگر خدمات فروشگاه اپل استفاده کنید. اقدام کنید که امکان خرید همگی آنها از اپل استور کانادا CA وجود دارد. آیتونز کانادا یا برنامه آیتونز همگی دارای یک نسخه واحد بوده، فقط از نظر محتواهای خاص و یا قیمت محصولات متفاوت هستند. آیا استفاده از گیفت کارت آیتونز در فروشگاه های محصولات اپل ممکن است؟ آیا استفاده از گیفت کارت آیتونز در فروشگاههای اپل ممکن است؟ آیا شما تجربه استفاده از گیفت کارت اپل آمریکا را داشتهاید؟ اکانت اپل موزیک کانادا هم که یکی از پر طرفدارترین محصول اپل است که شما دسترسی نامحدود به دیتابیس بزرگ موسیقی اپل Apple Music را به مدت 3 یا 1 سال را خواهید داشت.