رنگ های پر طرفدار درب ضد سرقت کدامند؟

اولین رنگ پر طرفدار درب ضد سرقت در بازار رنگ چوب یا همان قهوه ای سوخته یا روشن است که در رویه های راش، پی وی سی و cnc راش بیشتر به چشم می خورد اما درب های ضد سرقت فلزی رنگ مشکی متالیک بیشترین تقاضا را دارا می باشد.

رنگ سفید انتخاب خاص پسندها در درب ضد سرقت

دومین رنگ پرطرفدار در بین رنگ های درب ضد سرقت ، رنگ سفید است . 1. اگر رنگ درب شما خراب شد بهترین و اقتصادی ترین روش ترمیم رنگ درب می باشد. استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیکی یکی از بهترین روش های فیزیکی و الکتریسته ای می باشد که برای رنگ آمیزی فلز استفاده می شود. شما به راحتی می توانید از طریق کاتالوگ موجود، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید. این زیبایی در دکوراسیون منزل شما تاثیر زیادی دارد .

مواردی که در مورد درب ، در دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار می گیرد رنگ و طرح درب است. رایج ترین نوع درب ضد سرقت دو رنگ ، درب قهوه ای و سفید است که قسمت هایی از درب به رنگ قهوه ای و قسمت هایی دیگر هم سفید رنگ می شود.

بعضی از درب های ضد سرقت دارای ساختار فلزی می باشند و نیازمند رنگ هایی هستند که چندین خاصیت را برای درب های ضد سرقت به ارمغان بیاورند. بعضی از فروشگاه های موجود در سطح شهر اقدام به فروش درب های بی کیفیت به عنوان درب ضد سرقت می نمایند، این درب ها هیچ ارزشی نداشته و موجب می شود خریداران نسبت به این محصولات بدبین شوند.

تا علاوه بر استحکام و مقاومت بالا، از زیبایی ظاهری خوبی نیز برخوردارند.

اصطکاک بین لولا و قطعات: اصطکاک زیاد بین لولا و قطعات موجب پاره شدن واشر ها می گردد و این امر موجب می شود در ضد سرقت به خوبی باز نگردد.

عدم اندازه گیری دقیق چهارچوب و درب : عدم اندازه گیری دقیق درب و فریم باعث می شود

نکات کلیدی پس از نصب برای جلوگیری از رنگ پریدگی

پس از نصب به خوبی بروی هم سوار نشوند و از طرفی نصب نامناسب چهارچوب به دیوار موجب ایجاد اختلال در حرکت درب می گردد. همچنین در صورت نیاز اندازه های لازم گرفته شده و درب سفارشی شما با بهترین و بالاترین کیفیت ساخته و برای شما نصب خواهد شد. این محصولات با قیمت بسیار مناسب، کیفیت و امنیت بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. به همین خاطر است که ظاهر آن ها شباهت خیلی زیادی به درب های ضد سرقت ترک دارد؛ اما به هرحال، کیفیت این محصول را ندارند و در حال حاضر قادر به رقابت با محصولات ترک نیستند.

هر چند صاحبان ساختمان های قدیمی هم تمایل به تعویض درب های قدیمی با ضد سرقت دارند و این امر را در اولویت قرار داده تا امنیت ساختمانشان افزایش یابد. بهترین راه حل برای پیشگیری از هر گونه مشکلی بکارگیری نیروی متخصص جهت ساخت و نصب درب ضد سرقت می باشد. با توجه به شرایط بازار بعضی از ساختمان سازان تمایل به خرید درب ضد سرقت ارزان دارند که در این مورد می توان مطالب زیادی را به نگارش درآورد. از جمله یراق های پرمصرف مورد در نصب درب های ضد سرقت می توان به لولا درب، دستگیره، چشمی و قفل اشاره نمود. و همانطور که شما نیز می دانید درب های تولید شده از کشور چین از کیفیت و در نتیجه قیمت پایین تری نسبت به سایر درب ها برخوردار می باشند. علت دیکر نیز می تواند لولای درب باشد، زیرا لولا نقش مهمی در بسته شدن درب ایفا می کند.