جیم بیم با کمپین «واقعاً خوش‌بینانه»، سینگالونگ‌های بار را جشن می‌گیرد

نوشیدن الکل در طول قرنطینه کووید-19 اغلب یک امر انفرادی بود یا شامل برشته کردن صفحه رایانه در ساعات شاد مجازی برنامه ریزی شده بود. جیم بیم با کمپین جدید خود “People Are Good For You” از نوشیدنی‌ها می‌خواهد که به تفریح ​​خودجوش معاشرت در یک بار شلوغ بازگردند.

این نقطه که توسط لئو برنت ساخته شده و توسط نوام مورو کارگردانی شده است، یک ساقی را نشان می دهد که جیم بیم را می ریزد در حالی که حامیانش با آهنگ “Sweet Caroline” نیل دایموند می خوانند و می رقصند. یک زن تنها از در عبور می کند و از تفریحی که می تواند به آن بپیوندد متعجب و خوشحال به نظر می رسد.

بریت نولان، رئیس و مدیر خلاقیت Leo Burnett در بیانیه ای گفت: «پلتفرم جدید جیم بیم به دیدگاهی که همیشه در هسته DNA این برند نمادین بوده انرژی تازه می دهد: مردم برای شما خوب هستند. ما بسیار مفتخریم که کاری را وارد دنیایی می کنیم که واقعاً خوش بینانه و نشاط آور است.»

نسخه های 15، 30 و 60 ثانیه ای این آگهی از اول ماه مه در سراسر کانال های پخش، پخش، دیجیتال و اجتماعی در ایالات متحده راه اندازی شد و اواخر امسال در بازارهای جهانی منتشر خواهد شد.

جیم بیم همچنین هویت بصری خود را تازه می کند و آژانس طراحی Turner Duckworth وب سایت برند، برچسب روزت، بسته بندی و سایر نقاط تماس مصرف کننده را به روز می کند. ظاهر جدید پیش از عرضه جهانی در ماه ژوئن در ایالات متحده و ژاپن عرضه خواهد شد.

ورونیک مورا، معاون برند جهانی جیم بیم در بیانیه‌ای گفت: «ما این فرآیند را با بازگشت به میراث خود به‌عنوان برندی که در طول نسل‌ها توسط اولین خانواده بوربن ساخته شد، آغاز کردیم. جیم بیم یک برند نمادین است که بیش از دویست سال است که قدرت ارتباط انسانی را جشن می‌گیرد و به ایوان جلوی خانه خانواده بیم بازمی‌گردد، جایی که همه استقبال می‌کردند. کمپین برند جهانی جدید ما اصالت و صمیمیت ما را کاملاً به نمایش می گذارد و به مخاطبان یادآوری می کند که هیچ احساسی خاص تر از بودن در کنار افراد دیگر نیست.

هدف از تازه کردن، احترام به تاریخ پرفروش ترین بوربن جهان است که به سال 1795 بازمی گردد، در حالی که احساسی زمینی را حفظ می کند.

مت لورکاک، مدیر خلاقیت Turner Duckworth لندن در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد برندهای بزرگ همیشه روحیه‌ای در مورد آنها دارند. «در صحبت با فرد نو، نوه جیم بیم، مدام در مورد ایوان خانواده بیم می شنویم. این جایی است که Beam برای اولین بار در بطری ها و به اشتراک گذاشته شد، جایی که سنت ها متولد شدند و مردم بارها و بارها برای بیش از هفت نسل دور هم جمع شدند. همراه کردن این روح ایوان با علائم غیرقابل انکار جیم بیم، تمام آشنایی برند را حفظ کرد، اما آن را پر از روح گرم و صادقانه کرد.