تحلیل مقاومت درب های ضد سرقت

مقاومت درب ضد سرقت از جمله سوالات پر تکرار حوزه ساختمان و افرادی است که قصد خرید این محصول را دارند و تنوع رویه به قدری بالاست که ممکن است شما را دچار اشتباه کند

سیلندری که کیفیت و امنیت بیشتری نسبت به سایر سیلندر ها داشته باشد به عنوان بهترین سیلندر قفل در نظر گرفته می شود. قفل ها یا به صورت میکانیکی هستند که با کلید باز می شوند و یا به صورت الکترونیکی می باشند که فاقد کلید هستند و قیمت و امنیت بالاتری نیز دارند. برای مثال می توانید به وبسایت ما ، آتی دُر که انواع سیلندر و مغزی قفل درب و سایر یراق آلات را به فروش می رسانند مراجعه فرمایید. این موضوع به این معنی است که جهت چرخاندن کلید تاثیری بر روی باز و بسته شدن آنها ندارد.

در این بخش به بررسی قطعاتی از جمله اسکلت فلزی، ورق آهنی یکپارچه، نوع قفل و همچنین عایق داخلی و تاثیر آن ها بر قیمت می پردازیم. امنیت درب ضد سرقت با قیمت آن همیشه یک رابطه مستقیم دارد و هرچه امنیت افزایش یابد هزینه ساخت آن نیز بیشتر می شود. دربهای ضد سرقت معمولا برخی آپشنها و گزینه های اضافی مانند چشمی، قفل شب بند و زنگ اضافی نیز دارند که این موارد علاوه بر بیشتر کردن کارآیی دربها، در افزایش قیمت آنها نیز موثر خواهد بود.

نقش روکش درب ضد سرقت در مقاومت

باید بدانید جنس این روکش ها به گونهای بوده که قیمت روکش چوبی برای این درب ها نسبت به رویه های پی وی سی فلزی، های گلاس، ملامینه و غیره بالاتر می باشد زیرا این روکش ها فرآیند تولید پیچیده تری داشته این امر بر قیمت آن تأثیر می گذارد و در میان این روکش ها روکش چوب گردو که کیفیت بالاتری نسبت به روکش راش دارد قیمت تمام شده بالاترین نیز خواهد داشت. درب های با قیمت متوسط دارای ورق آهنی با ضخامت حدود ۸ دهم میلی متر هستند و هر چه این ضخامت بیشتر شود بر قیمت درب هم افزوده خواهد شد. در حال حاضر در بیشتر آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی از این نوع درب استفاده می شود.

قطعات مختلفی درون درب های ضد سرقت وجود دارد که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول دارند. باید بدانیم که شاید در ظاهر، درب ها یک طرح و یک مدل باشند اما کیفیت و امنیت آن ها کاملا باهم متفاوت است. این معنای آن است که همه یا برخی از اجزای درب های ترک وارد ایران شده و اینجا مونتاژ می شود و یا اینکه فقط از نظر طرح و نقش مشابه آنها است.

بعد از تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان فنی این شرکت از نمونه های موجود در بازار مشخص شد که ضخامت کم ورق در این نوع تولیدات باعث بروز بسیاری از مشکلات شده که کار را برای همکاران نصاب ومصرف کننده نهایی مشکل می سازد از جمله این مشکلات حالت شکلاتی شدن رول کرکره بعد از جمع شدن کامل رول می باشد که این مشکل با استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت 1mm و سختی st12 در شرکت پانچ ایران رفع شده است .

تولید و روش های ساخت در استحکام درب ضد سرقت

انتخاب خط تولید آنها بیش از هر چیز دیگری به روش تولید درب ضد سرقت وابسته است ؛لیست شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت موید این مطلبست . درب ضد حریق فلزی افرامهر دارای تاییده آتش نشانی می باشد و این سرتیفیکیت نشان دهنده ی این می باشد که شرکت درسام از تمام متریالی که مورد تایید آتش نشانی می باشد برای تولید درب ضد حریق فلزی خود استفاده می کند.

درب ضد سرقت فلزی چینی تک لنگه درجه یک ورق استیل ضدزنگ بوده و ساختار داخلی آن از ورق استیل به صورت یکپاچه با پل های استحکام دهنده تشکیل گردیده است. سیلندر های قفل کامپیوتری ساختار بسیار جدید و مدرنی دارند و از جمله سیلندر های جدید به حساب می آیند. ساختار این سیلندر ها به گونه ای است که ساچمه بندی شده بوده و دارای حفرات ریز و درشت می باشند. به طور خلاصه می تواند گفت که اکثر درب های ساختمانی که دارای قفل نیز می باشند به یک سیلندر و مغزی احتیاج دارند. سیلندر قفل نیز در دسته یراق آلات ساختمانی قرار گرفته و بخش مهمی از این مجموعه می باشد. سیلندر قفل درب چوبی یکی از یراق آلات پرکاربرد به حساب می آید و از محبوبیت زیادی نزد مشتریان برخوردار است.

قفل درب ضد سرقت و چالش قیمت

با توجه به این که قیمت مغزی قفل درب به سرعت به روز می شود باید نسبت به استعلام قیمت آنها اقدام نمایید. برای مثال این سیلندر ها می توانند به دو صورت 10 ساچمه و 6 ساچمه باشند که برخی از آنها نیز رمز گذاری می شوند.به طور کلی در صورتی که به جهت چرخاندن کلید اهمیت زیادی می دهید این سیلندر ها می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. نصب صحیح یکی دیگر از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. دو نوع مغزی در بازار ایران رایج می باشد که مکانیزم متفاوتی دارند. • قفلی که برای درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، معمولا قفل گاو صندوقی است که دارای ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چهارچوب می باشد. چهارچوب این درب ها تماماً از جنس استیل ضد زنگ با ضخامت 12 سانتیمتر می باشد. البته مهمترین مساله پس از خرید، نصب درب ضد سرقت است.