آخرین اخبار «خدمات فنی

وی با اشاه به اهمیت صدور خدمات فنی و مهندسی گفت: باید در راستای توسعه این توانمندی ها دیدگاه خود را فراتر از داخل ارتقا داده و به منطقه و حتی فرامنطقه نیز این توانمندی ها را صادر کنیم. به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری صدای ایران جناب آقای مهندس رهبر در جلسه دومین هم اندیشی صدور خدمات فنی مهندسی اظهار نمودند:ما سابقه مسئله صدور خدمات فنی مهندسی را از خیلی قبل پیگیر هستیم و نیاز آن را در کشور شدید میدانیم که با توجه به وضعیت کاری داخل کشور و کارهای عمرانی و غیر عمرانی که قبلاً داشتیم با شرایط امکانات مالی بیشتر که فرصتها از بین رفته که یکی از دلایلی است که ما باید بیشتر به فکر صدور خدمات فنی مهندسی باشیم. با توجه به تحریمهای آمریکا بانک مرکزی نتوانسته خط اعتباری لازم برای ضمانت صادرکنندگان ایرانی را باز کند و همین مساله خطر از دست رفتن برخی بازارهای مهم در عراق را افزایش داده است. برای دریافت خدمات یدک کش حمل خودرو، امداد خودرو تهران، و همچنین درخواست یدک کش تهران در هرمکان و در هر ساعت از شبانه روزی می توانید از طریق سایت فنی کارا اقدام نمایید برای دریافت شماره یدک کش یا خودروبر تهران با فنی کارا میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

مدرن سرویس تعمیرگاه مجاز لوازمخانگی سامسونگ در شمال، غرب و شرق تهران با سرویسدهی فوری و ۲۴ ساعته و دارابودن مجوز از اتحادیه تعمیرکاران آماده ارائه خدمات تعمیرات به شماست. عنایتالله رحیمی یکشنبه ۲۴ آذر در کارگروه اقتصاد و اشتغال استان فارس با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما بحث اقتصاد است که رهبر معظم انقلاب نیز در چند سال اخیر بر این موضوع به عنوان شعار سال تاکید کردند، افزود: باید در این کارگروهها تلاش کنیم منویات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی و با تصمیم گیری و پیگیریها مشکلی را از تعمیرات لوازم خانگی اسنوا مشکل مردم بکاهیم. مدرن سرویس تعمیرگاه مجاز لوازمخانگی ال جی در شمال، غرب و شرق تهران با سرویسدهی فوری و ۲۴ ساعته و دارا بودن مجوز از اتحادیه تعمیرکاران آماده ارائه خدمات تعمیرات به تعمیرات لوازم خانگی قائم شماست. هراتی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه ها برای آلودگی هوای مرکز استان، خودروها است گفت: مسوولان باید تلاش کنند تا بسترها برای استقبال مردم از حمل و نقل عمومی افزایش یابد. به گزارش خبرگزاری شبستان، حمیدرضا جانباز در حاشیه نشست شورای حکام مرکز منطقهای مدیریت آب شهری با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه چهار پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب کشور به اعضای حاضر در این شورا اشاره کرد و گفت: در زمینه ارتقای کیفیت آب شرب کشورهای منطقه پیشنهاد گردید تا ایجاد شبکه آموزشی و ظرفیتسازی نیروهای متخصص بخش کیفی آب را داشته باشیم.

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه چهار پیشنهاد از سوی این شرکت به اعضای شورای حکام آب مرکز منطقهای مدیریت آب شهری خبر داد. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه چهار پیشنهاد از سوی این شرکت به اعضای شورای حکام آب مرکز منطقهای مدیریت آب شهری خبر داد. به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به راهاندازی دفاتر ثابت صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالای آب و برق در خارج از کشور، گفت: با تلاش متخصصان داخلی، ایران توانسته است در میان چهار کشور سازنده توربین ژنراتورهای گازی جهان قرار بگیرد. همچنین بررسی لغو مجوز فعالیت یک باب دفتر خدمات مسافرتی از دیگر موضوعات چهلمین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان بود که در دستور کار قرار گرفت. متن این بیانیه به شرح زیر است: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرافراز حاجی زاده آسمانی شدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از سخترین وقایعی بود که بر ملت ما و ملل مظلوم منطقه گذشت.

تعدادی از قطعات مورد استفاده در شرکت سایپا برای تولید نیاز به تکنولوژی پیشرفته دارد که با تشدید تحریمهای ظالمانه علیه ایران، در تأمین آن با مشکل مواجه شدیم. محمد اسلامی در کنفرانس بینالمللی صنعت ساخت با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه برای بازآفرینی شهری 2700 محله برنامهریزی صورت گرفته است گفت: مهمترین موضوع در احیاء بافتهای فرسوده، کیفیتبخشی به زندگی مردم و از میان برداشتن حاشیهنشینی و سکونتگاههای غیررسمی است. به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه افتتاح دهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقهای مدیریت آب شهری در جمع خبرنگاران، گفت: این مرکز دوره جدید فعالیت خود را با حضور ۱۶ کشور و هشت سازمان منطقهای و بینالمللی در تهران آغاز کرده است. وی با بیان اینکه صدور خدمات فنی و مهندسی متاثر از شرایط سیاسی است ادامه داد: شرکتهای صادرکننده خدمات فنی و مهندسی مجبور هستند کشورهای هدف خود را متناسب با شرایط سیاسی تغییر دهند. افزون بر این، نصب 67 هزار و 818 انشعاب در قالب 23 پکیج پیمانی با هدف گازرسانی به 10 شهر و بیش از 145 روستای استان در مدت یاد شده انجام شده است. به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی طبرستانی دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی در درجمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه مهندسان نقشه بردار ایران با همکاری و حمایت مرکز مهندسین کشورهای اسلامی می تواند در این بخش بسیار تاثیر گذار باشد گفت: جامعه مهندسان نقشه بردار فدراسیون توسعه علوم فناوری کشورهای اسلامی، اقدام به برنامهریزی جهت برگزاری نشست با هدف توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان کرده است.