مانند بسیاری از سازندگان دیگر، مری کیش کار خاص خود را شروع کرد – پخش بازی ها در پلتفرم Twitch – فقط به عنوان یک سرگرمی.
«از آنجایی که یک زن در بازی بودم، فکر میکردم خوب است که جامعهای را پیدا کنم که به اندازه من از آن لذت میبرد. این کاری نبود که من برای پول درآوردن انجام دهم.
بعدها برای کیش، که اکنون رئیس بخش بازاریابی جامعه جهانی در توییچ است، تغییر کرد بیش از 21000 دنبال کننده در این پلتفرم. او بخشی از نسلی است که تولید محتوای آنلاین را به عنوان یک حرفه مشروع در میان اقتصاد سازنده پررونق که تخمین زده می شود 104 میلیارد دلار در سال 2022 ارزش داشته باشد، می داند.
کیش از زمان تبدیل سرگرمی خود به شغل در سال 2017، پیامی برای دیگران در این فضا دارد: «من همه سازندگان را تشویق میکنم که از هسته شروع کنند، به همین دلیل است که شما همان کاری را که انجام میدهید انجام میدهید.