وینرموبیل اسکار مایر محل برگزاری عروسی بهار است

بر کسی پوشیده نیست که ازدواج کار زیادی می طلبد و این اغلب حتی در روزهای اولیه برنامه ریزی عروسی نیز صادق است. ایجاد یک عروسی عالی می تواند یک تجربه استرس زا باشد، پس چرا در عوض از Oscar Mayer Wienermobile فرار نکنید؟

اسکار مایر با همکاری با شرکای آژانس Zeno Group و The Kitchen، کمپین اجتماعی “Seep It Oscar” خود را با افتتاح اولین “Wienermobile of Love” ادامه می دهد. این کلیسای کوچک با زمان محدود، طرفداران را تشویق می‌کند تا در مراسمی با تمام هزینه‌ها که توسط نمایندگان محبوب برند، Hotdoggers رهبری می‌شود، ثبت‌نام کنند.

اگرچه Oscar Mayer Wienermobile اولین بار خود را در دهه 1930 به نمایش گذاشت، اما آزمون زمان را پس داده است. سال‌های اخیر شاهد ظهور مجدد نوستالژی Wienermobile بوده‌ایم، زیرا این وسیله نقلیه برای رزرو از طریق پلتفرم‌هایی مانند Airbnb و Lyft و همچنین ارائه تورهای منحصربه‌فرد در دسترس قرار گرفته است. اگرچه ممکن است تصادفی به نظر برسد، اما “Wienermobile of Love” آخرین تجلی یک پلت فرم نام تجاری عمدا سبک دل و خودارجاعی است.

وینرموبیل اسکار مایر محل برگزاری عروسی بهار است
از دوستان دعوت می شود تا در جشن Oscar Mayer Wienermobile شرکت کنند.اسکار مایر

همه چیز در راه اسکار است

استفانی ونس، مدیر برند کرافت هاینز، به Adweek گفت: «اسکار را نگه دار» در مورد ایجاد شادمانی در لحظاتی است که بیشتر از آنچه باید جدی می گیریم. “در حالی که عروسی ها باید تماماً در مورد عشق، شادی و جشن وصلت یک زوج باشد، ما می دانیم که استرس برنامه ریزی و اجرای یک عروسی سنتی می تواند به سرعت این احساسات را از بین ببرد.”

ونس ادامه داد: «ما Wienermobile of Love را ایجاد کردیم تا به زوج‌ها مراسمی بدون استرس و کاملاً برنامه‌ریزی شده در نمازخانه کوچک سفید نمادین لاس وگاس ارائه دهیم که دارای Wienermobile و هات داگرهای محبوب ما است. از یک کیک وینر عجیب و غریب گرفته تا یک کوارتت بازیگوش سوت وینر، مملو از لحظات لذت‌بخش غیرمنتظره‌ای خواهد بود که جرقه‌های لبخند را برمی‌انگیزد به گونه‌ای که فقط اسکار مایر و هات‌داگ‌های 27 فوتی آن می‌توانند.»