در طول دهه گذشته، ممکن است شاهد بوده باشید که وبلاگها و حسابهای اجتماعی شگفتانگیز از صحبت در مورد مد یا غذاهای مورد علاقهشان به راهاندازی کسبوکار خودشان رسیدهاند.
هنگامی که دوستان نیک آجلونی و نیک گیلن حساب غذا و سبک زندگی خود را در اینستاگرام ایجاد کردند، هیچ تصوری از این نداشتند که سال ها بعد به یک شرکت موفق به نام تروف تبدیل شود.
Truff اولین محصول خود را در سال 2017 عرضه کرد: سس تند. این شرکت به دلیل طعمهای منحصربفرد، بطری متمایز، کلاهک الهام گرفته از ترافل و صفحه محبوب اینستاگرام، سریعترین رشد را در فضای سس تند کسب کرد.
در حال حاضر، Truff محصولات خود را به محصولات مورد علاقه دیگر مانند سس پاستا، سس مایونز و روغن ترافل گسترش داده است. این برند همچنین با برندهای دیگری مانند Hidden Valley و The Super Mario Bros. Movie همکاری کرده است.
در این قسمت از Young Influentials، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek کالین دنیلز با آجلونی و گیلن می نشیند تا در مورد اینکه چه چیزی باعث شد آنها حساب کاربری اینستاگرام را راه اندازی کنند، تجربه ویروسی شدن و انتظارات بعدی از تروف را بحث کنند.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.