داگ مارتین از جنرال میلز در مورد نوآوری برند بحث می کند

داگ مارتین در حال حاضر به عنوان مدیر برند و افسر رشد مخرب در جنرال میلز، مدت‌هاست که از میانگین «مدیر مدیریت مدیریت امور مالی» بیشتر است. مارتین پس از شروع کار به عنوان کارآموز در سال 2005، با حفظ ارزش مصرف کننده در هسته اصلی هر کاری که انجام می دهد، توانسته است اعتبار زیادی در شرکت نمادین CPG به دست آورد. مارتین می‌گوید: «چیزی که من در مورد غذا دوست دارم این است که به معنای واقعی کلمه مرکزی برای هر کاری که ما انجام می‌دهیم است.

امروزه این برند در حال نوآوری است که چگونه مصرف کنندگان راه های جدیدی برای خوردن برخی از غذاهای مورد علاقه خود در 26 دسته پیدا می کنند. مارتین اظهار داشت: «مردم واقعاً این تقاطع‌های آرامش‌بخش را می‌خواهند، اما می‌خواهند این کار را به گونه‌ای انجام دهند که با سبک زندگی‌شان مطابقت داشته باشد».

برای شنیدن بیشتر در مورد اینکه جنرال میلز چگونه برای ساختن نام تجاری خود ثابت قدم است و چگونه در چنین منظره پویایی مرتبط می ماند، به این قسمت گوش دهید.

در اینجا پخش جریانی کنید و در پادکست های اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.