شما می توانید بهترین برند دنیا را بسازید، اما اگر کسی در مورد آن چیزی نشنود و هیچ کس اهمیتی ندهد، برندی ندارید.
امروز، ما در مورد استفاده از روابط عمومی برای معرفی نام تجاری خود به بازار صحبت می کنیم. چه مفهومی داره؟ چگونه می توانید آن را انجام دهید؟ و ما قصد داریم در مورد این موضوع در همه زمینه ها صحبت کنیم، چه در مورد برندهای b-to-b صحبت کنیم، چه برندهای b-to-c یا حتی برندهای شخصی.
ما در حال بحث در مورد راههای مختلف برای دریافت پیامهای نام تجاری خود از طریق روابط عمومی سنتی، نحوه همکاری روابط عمومی و بازاریابی با یکدیگر و نحوه استفاده برندها از رویدادها به عنوان فرصتهای روابط عمومی هستیم.
من با Gabie Kur، معاون ارشد Code Word صحبت میکنم، یک آژانس بازاریابی که به شرکتهای فناوری در هر دو بخش b-to-b و b-to-c کمک میکند تا نام خود را در آنجا پیدا کنند و آن برند را به رسمیت بشناسند. چه در حال کار با یک برند b-to-b، یک برند b-to-c یا ساختن برند شخصی خود باشید، این قسمت به شما نشان می دهد که چگونه از روابط عمومی در تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید.