بسیاری از نظریه ها آشکارا یهودستیز هستند ، اما فعالان راست افراطی در تلاشند تا اعتقادات ضد قرنطینه را نیز به یهودستیزی تبدیل کنند.

اخطار: به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز ، هشدار می دهد که نظریه های توطئه در مورد کووید به انتشار اعتقادات یهودستیز برای مخاطبان بیشتری کمک می کند. این گزارش می گوید که نه تنها شیوع بیماری همه گیر به نظریه توطئه “نظم نوین جهانی” از نخبگان مخفی یهودی که هدف آنها اداره جهان است ، احیا شده است ، بلکه فعالان راست افراطی نیز برای تبدیل ضد قرنطینه مردم و اعتقادات ضد واکسن را به یهودستیزی فعال تبدیل کنید.

بدترین متخلفان: نویسندگان به راحتی موفق شدند یهودستیزی را در هر نه بستر مورد بررسی خود ، از جمله TikTok ، Instagram ، Twitter و YouTube پیدا کنند. برخی از آن برای جلوگیری از تشخیص و تعدیل توسط الگوریتم ها از زبان رمزگذاری شده استفاده می کند ، اما بسیاری از آن آشکار است و به راحتی قابل کشف است. با کمال تعجب ، نویسندگان پیوندی تنگاتنگ بین میزان یهودستیزی در یک پلتفرم و میزان سبک و یا سست بودن آن پیدا کردند: هرچه اعتدال سست تر باشد ، مشکل بزرگتر می شود.

برخی از مشخصات: این گزارش هشدار می دهد که برنامه پیام رسانی تلگرام به سرعت به یکی از بدترین متخلفان تبدیل شده است و میزبان بسیاری از کانال هایی است که مطالب ضد یهودی منتشر می کنند ، برخی از آنها ده ها هزار عضو دارند. یکی از کانال هایی که نظریه توطئه نظم نوین جهانی را ترویج می کند ، از زمان شروع آن در فوریه 2021 ، 90،000 دنبال کننده به دست آورد. با این حال ، این مشکل در هر پلت فرم است. سازندگان یهودی در TikTok شکایت کرده اند که با سیل یهودستیزی در این پلتفرم روبرو هستند و اغلب توسط گروه هایی هدف قرار می گیرند که به طور موقت حساب های خود را گزارش می دهند تا به طور موقت ممنوع شوند.

یک مطالعه موردی: نویسندگان از فردی که در طول بیماری همه گیر افراطی شد به عنوان یک نمونه معمولی در مورد اینکه چگونه مردم می توانند در نهایت به اتخاذ دیدگاه های افراطی ترغیب شوند ، اشاره می کنند. در ابتدای سال 2020 ، آتیلا هیلدمن یک آشپز وگان موفق در آلمان بود ، اما در عرض تنها یک سال از ظاهراً غیرسیاسی بودن به “فقط پرسیدن برخی سوالات” به عنوان تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی تبدیل شد به تنفر و تحریک خشونت به تنهایی. کانال تلگرام.

چه کاری می توان انجام داد: بسیاری از پلتفرم های مورد بررسی بیش از یک دهه برای کنترل و تعدیل سخنان نفرت انگیز تلاش کرده اند و پیشرفت هایی نیز حاصل شده است. با این حال ، در حالی که پلتفرم های اصلی در حذف سازمانهای یهودستیز بهتر شده اند ، آنها هنوز در تلاش برای حذف محتوای ضد یهودی تولید شده توسط افراد هستند ، این گزارش هشدار می دهد.