استیون تریستان یانگ Poshmark در مورد حل مشکلات در کمال


هنگامی که استیون تریستان یانگ تصمیم گرفت سه سال پیش برای اولین بار در CMO در بازار مد دیجیتالی بوشمارک نقش آفرینی کند ، می دانست که فرصت بزرگی برای اثرگذاری در طبقه بندی کمتر شناخته شده ای دارد که برای پذیرش آماده است. و او در انجام چنین وظیفه ای غریبه نبود ، زیرا در زمانی که به عنوان معاون تحویل غذا تازه شروع به کار کرده بود ، معاون گروه توسعه Grubhub بود. اما این برای یانگ اقدامی فوری نبود زیرا او تصمیم گرفت قبل از ایفای اولین نقش CMO مدتی استراحت کند تا در مورد آنچه می خواهد بعد انجام دهد شفاف سازی کند.

تجارت بازاریابی

از دست ندهید تجارت بازاریابی، یک سری جدید شامل مدیران برجسته c-suite که بینش خود را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی ، امور مالی ، فناوری ، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای پیشبرد رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنیدبه

سایت خبری باسیت
پست های جدید  هوش مصنوعی کامپیوترها را دوباره اختراع می کند