شرکت مد و عطر لوکس فرانسوی Mugler در حال تبلیغ عطر جدید خود، Angel Elixir، با استفاده از تجربیات واقعیت افزوده در سراسر فرانسه و آلمان است.
با همکاری استودیوی خلاق Fondamentale، موگلر از آینههای AR FFFACE.ME برای راهاندازی سه تاسیسات واقعیت افزوده در فرودگاه شارل دوگل پاریس، الکسا مال در برلین و مرکز خرید پپ در مونیخ استفاده کرد. این تاسیسات به بازدیدکنندگان اجازه میدهد تا خود را روی یک صفحه نمایش ببینند، با آینه AR که پس از “پاشیدن” فرشته اکسیر، یک صورت فلکی دیجیتالی را از طریق واقعیت افزوده روی ظاهر آنها اعمال میکند. ستاره های درخشان در آینه از بطری ستاره ای شکل نمادین عطر الهام گرفته شده اند. بازدیدکنندگان میتوانند روی صفحه ضربه بزنند تا عکس یا ویدیویی از خود ضبط کنند که میتوانند دانلود و به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این نصبهای واقعی، کاربران اینستاگرام میتوانند با مراجعه به پروفایل اینستاگرام Mugler، فیلتر را در برنامه اشتراکگذاری عکس و ویدیو امتحان کنند.
طبق گزارش FFFACE.ME، آینههای واقعیت افزوده از Spark Player متا استفاده میکنند که فیلترهای اینستاگرام را به نصبهای تعاملی خارج از برنامه رسانههای اجتماعی تبدیل میکند.
به زودی، آینههای واقعیت افزوده به بخش اصلی خردهفروشی آفلاین برای همه صنایع تبدیل خواهند شد. این فناوری آماده است، تجربه برای مخاطبان آسان است، و ارزش قابل اندازه گیری برای کسب و کارها به ارمغان می آورد. «فقط زمان زیادی است که بتوانیم هر محصولی را – از آرایش گرفته تا لباس – با نگاه کردن به آینه امتحان کنیم. ما مفتخریم که این گجت را با کمک شریک خود، متا، پیاده سازی کنیم و از اینکه ببینیم چگونه تجربیات واقعیت ترکیبی همچنان صنعت خرده فروشی را متحول خواهند کرد، هیجان زده هستیم.
آینه های AR یک روند جدید داغ در بین برندهای مد هستند. شرکتهایی مانند Coach و Tommy Hilfiger نیز از این فناوری برای ترکیب خرید در فروشگاه با واقعیت افزوده استفاده کردهاند.