علیرغم جریان لفظی مداوم که بر خلاف آن تاکید می شود ، مطالعه جدیدی که توسط توییتر انجام شد نشان داد که رسانه های راست گرایانه در مقایسه با رسانه های خبری چپ ، الگوریتمی بیشتری را در پلتفرم خود مشاهده می کنند و توییت های ارسال شده توسط حساب های راست سیاسی تقویت الگوریتمی بیشتری دریافت می کنند. نسبت به چپ سیاسی وقتی به صورت گروهی مطالعه می شود.
![تجارت بازاریابی](https://www.adweek.com/wp-content/uploads/2021/02/AW_BoM_Podcast_100x100.jpg)
از دست ندهید تجارت بازاریابی، سری جدید شامل مدیران برجسته c-suite است که بینش خود را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی ، امور مالی ، فناوری ، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای پیشبرد رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنیدبه