تنها سه روز تا پایان بیست و هفتمین فصل WNBA باقی مانده است، لیگ به لطف همکاری با Deloitte، برنامه و وب سایت خود را به طور کامل بازنگری کرد.
دارایی های دیجیتال W مدت هاست که محل بحث برای طرفداران بوده است و لیگ تا 18 ماه پیش یک تیم اختصاصی دیجیتالی و محتوایی نداشت.
با افزایش محبوبیت بسکتبال زنان – بینندگان ملی WNBA در سال 2022 نسبت به سال گذشته 22 درصد در شبکه های دیزنی افزایش یافت و بازی قهرمانی NCAA در ماه مارس به طور میانگین 9.92 میلیون بیننده داشت که یک رکورد برای توپ کالج زنان است – سرمایه گذاری در این بازی انجام نشده است. لزوماً با آن برخاسته است.
اما به لطف اولین دور مالی لیگ در سال 2022 که منجر به افزایش سرمایه 75 میلیون دلاری شد، WNBA میتواند کولی ادیسون، معاون و مدیر ارشد رشد لیگ را استخدام کند.
وقتی وارد لیگ شدم، و از طریق این تحول چند ساله، آنچه که بسیار واضح است این است که ما یک محصول عالی در زمین داریم، ما یک برند عالی داریم که به ساختن آن ادامه میدهیم، اما عناصری از اکوسیستم وجود داشتند که هنوز نیاز به تغییر داشتند. ادیسون به Adweek گفت.
سرمایه ای که به سمت برندسازی و بازاریابی نرفت به سمت استخدام و سرمایه گذاری در تحول دیجیتال لیگ رفت. WNBA با مشارکت Deloitte اولین تیم داخلی محصولات دیجیتال خود را ایجاد کرد.
ادیسون توضیح داد: «این سرمایهگذاری واقعاً به گونهای است که هر نقطه تماسی که با طرفداران خود داریم، از روایت آسانتر کردن هوادار بودن پشتیبانی میکند.
این شامل استخدام دوین وارد، مدیر محصولات دیجیتال WNBA، تقریباً دو سال پیش بود و او به سرعت دست به کار شد.
یکی از اولین چیزهایی که وقتی وارد شدم گفتم این است که باید بازسازی کنیم. وارد به Adweek گفت: ما باید پایه محصولات خود را دوباره راه اندازی کنیم و دوباره بسازیم تا بتوانیم یک نقشه راه مقیاس پذیر برای آینده داشته باشیم.
برای ساخت اپلیکیشن و وبسایت جدید، در حال حاضر حدود 12 نفر از اعضای تیم که در 18 ماه گذشته بر روی این برنامه کار کردهاند، و همچنین کارمندان Deloitte که روی خواص کار کردهاند، وجود دارد.
Deloitte افتتاحیه WNBA Changemaker است – یک برنامه مشارکت و حمایت مالی که برای کمک به لیگ در بازسازی کسب و کارش طراحی شده است – و برنامه ای که از زمانی که کمیسر کتی انگلبرت این برنامه را معرفی کرد، لیگ را به سرعت متحول کرده است.