WBD با انتشار سریال هری پاتر، HBO Max را به عنوان “Max” تغییر نام داد

این شرکت بر روی چهار زمینه بهبود تمرکز خواهد کرد، تلاش برای ایجاد تعامل بیشتر، افزایش حفظ، تقویت عملکرد و بهینه سازی درآمدزایی.

طبق گفته Perrette، سه چهارم تماشاگران HBO Max فقط از صفحه اصلی می‌آیند، در حالی که در Discovery+، بیشتر تعامل از قسمت‌های عمیق‌تر برنامه است. در نتیجه، این شرکت از آموخته‌های Discovery+ برای ایجاد تعامل بیشتر در Max، از جمله منوی ناوبری جدید در بالا، استفاده خواهد کرد.

این همچنین شامل هاب های ژانر و میانبر جدید برای ذخیره محتوا برای تماشای بعدی است. علاوه بر این، نمایه‌های کاربر تجربیات «بسیار متمایز» خواهند داشت که به شدت بر یادگیری ماشین تکیه دارند. و برای اولین بار، توصیه‌های تماشای بعدی ظاهر می‌شود و نمایه پیش‌فرض کودکان با کنترل‌های والدین به‌طور خودکار راه‌اندازی می‌شود.

برای کاهش انحراف غیرارادی، Max اعلان‌های عدم پرداخت را از طریق پیام‌های روشن و خارج از محصول، از جمله پیام‌های درون‌برنامه در تلویزیون‌های متصل برای اولین بار خواهد داشت.

فرآیندهای ورود به تلویزیون متصل با دو ویژگی جدید ساده شده است و انتظار می‌رود زمان شروع برنامه و زمان شروع ویدیو 20 تا 30 برابر سریع‌تر باشد. تیم‌های بازاریابی اکنون می‌توانند تیم‌های قیمت‌گذاری یا تبلیغاتی را ظرف یک روز ایجاد کنند، فرآیندی که هفته‌ها قبل طول می‌کشید.

پیشنهاد ad-lite با “مجموعه کامل” از محصولات تبلیغاتی ساخته شده بر روی پشته فناوری خود شرکت راه اندازی می شود، که Perrette قول داده بود که بازاریابان در زمان اولیه بیشتر در مورد آنها بشنوند.

وقتی محصول در 23 مه راه اندازی می شود، اکثر کاربران به طور خودکار به برنامه Max به روز می شوند. نام های کاربری و گذرواژه ها به همراه نمایه ها، سابقه تماشا و صورتحساب به طور خودکار منتقل می شوند.

مشترکین Solo Discovery+ تحت تأثیر تغییرات Max قرار نخواهند گرفت. پرت گفت که این شرکت «فرصت‌های مختلفی» را برای آزمایش استریمر ارائه می‌کند، اما برادران وارنر دیسکاوری نمی‌خواهد هیچ مشترکی را که پول پرداخت می‌کنند را پشت سر بگذارد.

محصول بیشتر، همان قیمت

سطوح ad-lite و بدون آگهی به ترتیب با قیمت 9.99 دلار و 15.99 دلار در ماه باقی خواهند ماند. اما در 23 می، یک پیشنهاد جدید، Max Ultimate Ad Free، با قیمت 19.99 دلار در ماه در دسترس خواهد بود. این شامل چهار جریان همزمان، وضوح 4K UHD و حداکثر 100 بارگیری آفلاین است.

طبق گفته Perrette، این سرویس با پیشروی راه اندازی، “بزرگترین کمپین بازاریابی تا کنون” خود را آغاز کرده است. در همه انواع رسانه ها اجرا خواهد شد و با نزدیک شدن به رونمایی در ماه مه افزایش می یابد.